K tématu e-mailového marketingu existuje mnoho tzv. nejlepších postupů, srovnávacích testů a statistik. Každý má nějaký názor na to, jak jej dělat co nejlépe, což…
I když americká ekonomika celkově slábne, on-line reklama si udrží svou…
Srovnávací reklama je jednou z cest, jak získat zákazníky na přesyceném…
Hrubý objem placené reklamy na internetu dosáhl loni rekordního nárůstu o…
Podle společnosti ExactTarget vidí stávající či potenciální zákazníci vaše…
56 % spotřebitelů považuje marketingové zprávy od známých odesílatelů za…
V Evropě existuje výrazná propast mezi očekáváním zákazníků ohledně…
Nástroje pro analýzu webových stránek (web…
Veškeré moderní manažerské uvažování a strategická obchodní praxe by se…
Většina lidí si nestěžuje. Firmy si tak mohou myslet, že mají spokojené…
Dnešní zákazníci hledají ve svých vztazích ke značkám hodnotu, více než jen…
Společnost Yahoo sestavila sedm pravidel pro úspěšné inzerování v placeném…