Firma může mít krásné webové stránky, které navštěvuje hodně lidí. Někde je však chyba, pokud negenerují obchodní zisky. Je třeba vždy udržovat komunikaci s…
V problematické ekonomické situaci je třeba hledat nové způsoby efektivního…
Péče o zákazníka se stala jednou znejdůležitějších součástí dnešního…
Srostoucí návštěvností tzv. sociálních sítí na Internetu roste také…
Při vytváření marketingového e-mailu je třeba zvážit celou řadu faktorů:…
Za posledních pět let vzrostl podle antivirových firem působících na…
1. Vždy prodávejte lidem. Neprodáváte organizacím, ale skutečným lidem.…
Projekty implementace technologie CRM zůstávají pro mnoho firem zdrojem…
Značky mají pro spotřebitele svou důležitost i v digitálním světě. Podle…
Objem celosvětových příjmů v oblasti softwaru pro řízení vztahů se…
Jeden z pěti vyžádaných e-mailů poslaných do vod amerických poskytovatelů…
V marketingu se často zapomíná na to, že je třeba budovat vztahy s lidmi a…