8 příležitostí pro poděkování zákazníkům Dobří obchodníci usilují o co nejčastější kontakt se zákazníky. Toho mohou dosáhnout, dokáží-li jednoduše poděkovat. Článek shrnuje osm příležitostí, jak efektivně…
Jak řídit on-line pověst firmy Řízení on-line pověsti firmy je vdnešní době nestálé povahy obsahu…
4 tipy pro obsah webu zaměřený na zákazníky Většina obsahu webových stránek se soustředí na firmy jaká daná firma je,…
3 tipy pro přilákání více klientů Získávání nových klientů je umění, se kterým se potýká řada podnikatelů.…
Může být jednoduché ořezat veškerou nákladnou provozní činnost. Jakmile…
E-mailový marketing vede E-mailový marketing, marketing vinternetových vyhledávačích a on-line…
Investujete čas do marketingu svých produktů, ale stále se neprodávají tak,…
Zdokonalte svůj marketing ve vyhledávačích Zejména pro malé firmy znamená přežití vsoučasné ekonomické situaci vyšší…
Facebook nabízí inzerentům ankety Marketingoví odborníci budou mít brzy možnost dotazovat se na názory 150…
Organizace na celém světě budou letos pokračovat vinvesticích do on-line…
Jaké je to být vaším zákazníkem? Myslíte si, že se svaší společností dobře obchoduje? Vyzkoušejte si roli…
Existují způsoby, jak propagovat váš byznys, aniž by to stálo hodně peněz?…
Televize má stále největší vliv na nákupní rozhodování vrámci pěti…