Jak vytvářet e-maily, které povedou k akci

Vytisknout

V e-mailové komunikaci jde o to, přimět příjemce, aby otevřeli vaši zprávu, přečetli si ji a na základě toho podnikli určité kroky. Článek proto shrnuje několik doporučení, jak vytvářet zprávy, které budou příjemci číst a motivují je k nějaké akci.- Zásadní je upoutat předmětem zprávy. Účelem předmětu zprávy je upoutat ke sdělení v textu. Není to příležitost pro záhadnost, vypočítavost ani nic jiného, co může být zavádějící.- Vytvořte vizuálně přitažlivé a snadno čitelné zprávy. Okamžitě sdělte…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace