Sedm věcí, které by měl vědět každý zaměstnanec zákaznického servisu Kvalitní zákaznický servis je vsoučasné době důležitější než kdy jindy. Chtějí-li dnes firmy zůstat konkurenceschopné, musejí se skutečně odlišit od ostatních. Toho…
Jak na reklamu v ekonomické recesi Doba může být složitá, to ale není důvod ke krácení vašeho rozpočtu na…
Sedmero cest k vyšší loajalitě zákazníků Zákaznická loajalita by neměla být jen programem, ale součástí DNA každé…
Pravidla prodeje v ekonomické krizi Prodej vobtížné ekonomické situaci vyžaduje jiný přístup než vúspěšných…
Vytváření on-line newsroomu (sekce pro média) nemusí být největší prioritou…
Jak využít e-mailový marketing pro budování loajality ke značce? Chcete-li se ujistit, že využíváte svůj e-mailový marketing kefektivnímu…
Jarní úklid v e-mailovém marketingu Vminulosti byli marketéři úspěšní sjednoduchými programy e-mailového…
Jak vytvořit značku, o níž budou všichni mluvit? Je poměrně jednoduché přimět lidi, aby o vás mluvili. O poznání složitější…
Aby váš e-mail došel, kam má Vytvořit působivou e-mailovou zprávu pro marketingové účely je složité.…
Zpět ke kořenům zákaznického servisu Firmy by si měly zapamatovat jeden znejzákladnějších principů podnikání…
8 kroků k lepším zákaznickým službám Jak najít rovnováhu vdobě, kdy zákazníci vyžadují kvalitní služby a firmy…
Předpovědi nárůstu investic do evropské on-line reklamy Nárůst investic do on-line reklamy vEvropě se letos zpomalí na 10 procent.…