Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 4 kroky k přípravě úderné 3minutové prezentace

Připravujete prezentaci, krátké představení vašeho produktu nebo ukázku toho, jak se používá? Namísto dlouhých monologů nebo nudných grafů můžete použít krátkou…

Článek v rámci předplatného Nepovedl se vám obchod? Důležité je poučit se

Neúspěch patří k prodeji a je jeho nutnou, mnohdy každodenní součástí.…

Článek v rámci předplatného 5 nejčastějších chyb při prodeji přes telefon

Ne nadarmo zůstává telefonní prodej na vrcholu prodejních technik a ne…

Článek v rámci předplatného Buďte na pozoru, pokud klient řekne: "Musím to ještě s někým probrat."

Kolikrát jste za svoji prodejní kariéru slyšeli na konci schůzky reakci:…

Článek v rámci předplatného 4 tipy, jak nemuset dávat klientovi slevu

Musíte často při prodeji snižovat cenu, abyste obchod úspěšně uzavřeli?…

Článek v rámci předplatného Platí stále rčení "Náš zákazník, náš pán"?

Jádro zákaznického servisu se posouvá jinam, než kde bylo ještě před…

Článek v rámci předplatného Tipy pro efektivní online prodejní kampaň

Čím dál tím více firem se uchyluje k prodeji přes internet. Některé…

Článek v rámci předplatného 3 otázky, které nikdy nepokládejte potenciálnímu klientovi

Obchodní schůzka rozhodně nemá být monologem prodejce. Jednání s…

Článek v rámci předplatného Jak se změnila 4 hlavní očekávání klientů

Aby byly prodejní aktivity i následný zákaznický servis společnosti…

Článek v rámci předplatného Zhoršily se vám prodeje? 5 tipů, co s tím dělat

Procházíte obdobím, kdy vám klesly prodeje a vy nevíte proč? Ostatní…

Článek v rámci předplatného Na firemním logu záleží: Jak jeho tvar ovlivňuje očekávání zákazníků (2/2)

V prvním dílu článku jsme se dozvěděli, že určité tvary v lidech vyvolávají…

Článek v rámci předplatného 5 kroků k tomu, aby vám zákazníci dávali kontakty na nové potenciální klienty

Odkazování na nové potenciální zákazníky přímo vašimi současnými klienty je…

Článek v rámci předplatného Na firemním logu záleží: Jak jeho tvar ovlivňuje očekávání zákazníků (1/2)

Tvarem loga můžete ovlivnit to, co si o vás budou myslet zákazníci. Píše o…

Výpis 16001612 z celkem 4684