Tajemství prodejního úspěchu? Zeptejte se sami sebe, co a proč kupujete

Vytisknout

Prodejní teorie a obchodní tipy (ať už publikované na tomto webu nebo kdekoliv jinde) mají všeobecnou platnost pouze do určité míry, protože každý prodejce má svůj vlastní prodejní styl, který odpovídá jeho charakterovým vlastnostem. Zkoušet za každou cenu techniky někoho jiného může být v určitých případech vyloženě kontraproduktivní. Jednou ze zásadních otázek osobního a profesního rozvoje tedy zůstává, jakou prodejní techniku a jaké poznatky při prodeji používat s ohledem na své jedinečné…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace