Malé firmy si vkonkurenčním boji svelkými firmami často připadají jako David stojící proti Goliášovi. Existuje však jedna oblast, vníž mají malé firmy nad velkými…
Dobré vztahy se zákazníky jsou žádoucí. Spokojený zákazník však dnes již…
Každá společnost si přeje, aby její zákazníci byli spokojení, protože ví,…
Kvalitní zákaznický servis je vsoučasné době důležitější než kdy jindy.…
Zákaznická loajalita by neměla být jen programem, ale součástí DNA každé…
Firmy by si měly zapamatovat jeden znejzákladnějších principů podnikání…
Jak najít rovnováhu vdobě, kdy zákazníci vyžadují kvalitní služby a firmy…
Vytváření a pěstování loajálních zákazníků patřilo vždy mezi priority…
Vobdobí ekonomické nejistoty je jednou ze základních výzev, kterým firmy…
Vytváření dlouhodobě dobrých zákaznických zkušeností patří mezi nejtěžší…
Jeden ze základních principů, který se vyučuje na obchodních školách, je…
Malé firmy si mohou vkonkurenci svelkými připadat jako David stojící proti…
Péče o zákazníka se stala jednou znejdůležitějších součástí dnešního…