Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Největší výzvou zákaznických služeb je pochopení zákazníka

Britský poskytovatel firemního softwaru pro řízení stížností a zpětné vazby Charter UK vypracoval výzkum, který ukázal, že největší výzvou odvětví zákaznických…

3 tipy pro udržení zákazníků

Článek v rámci předplatného 3 tipy pro udržení zákazníků

Článek shrnuje tři doporučení, jak si udržet zákazníky, ať už jsou noví,…

Cold calling: Připravte si hroší kůži

Cold calling: Připravte si hroší kůži

Je pravděpodobné, že jednoho dne budete muset zvednout telefon a snažit se…

Sedm kroků k udržení zákazníků

Sedm kroků k udržení zákazníků

Většina firem věnuje více času a energie snaze o získání nových zákazníků…

Osm klíčů k zákaznické loajalitě

Článek v rámci předplatného Osm klíčů k zákaznické loajalitě

Udržení zákazníků je trvalou výzvou pro všechny firmy. Je totiž dobře…

Jak na zákaznické stížnosti

Článek v rámci předplatného Jak na zákaznické stížnosti

Zákazníci si velmi dobře pamatují, jak s nimi va&…

Jak na náročné zákazníky

Jak na náročné zákazníky

Jak by měli zaměstnanci zákaznického servisu zacházet snáročnými zákazníky?…

Call centrum bez stresu?

Call centrum bez stresu?

Americké firmy stále častěji zavádějí masáže, aby svým zaměstnancům pomohly…

Co by měl umět Customer Service Representative?

Co by měl umět Customer Service Representative?

Úkolem zástupce pro služby zákazníkům (customer service representative) je…

Šest kroků k mimořádným zákaznickým službám

Článek v rámci předplatného Šest kroků k mimořádným zákaznickým službám

Jistě jste již slyšeli mnoho rad, jak poskytovat skvělé služby zákazníkům.…

7 základních procesů zákaznických služeb

Článek v rámci předplatného 7 základních procesů zákaznických služeb

Většina odborných knih vám dnes řekne, že ani konkrétní oddělení firmy ani…

Zákaznické služby nezvládají globální očekávání

Zákaznické služby nezvládají globální očekávání

Firmy nedokážou držet krok s rostoucími očekáváními zákazníků ohledně…

Monitorování kvality v call centru

Monitorování kvality v call centru

Monitorování kvality zákaznického střediska může přinést mnoho výhod pro…

Výpis 508520 z celkem 589