Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jak na oslavu pro zákazníky

Chcete v předvánoční době oslovit své zákazníky originálním způsobem? Uspořádejte pro ně oslavu. Ta může mít celou řadu podob, od večerní akce pro VIP, přes zábavná…

Špatná péče o zákazníky stojí firmy miliardy korun

Článek v rámci předplatného Špatná péče o zákazníky stojí firmy miliardy korun

Nekvalitní péče o zákazníky připravuje českou ekonomiku ročně o více než 19…

8 tipů pro efektivní řízení zpětné vazby od zákazníků

8 tipů pro efektivní řízení zpětné vazby od zákazníků

Sbírání zpětné vazby od zákazníků je jediná cesta, jak pochopit jejich…

4 klasické chyby cold callingu

Článek v rámci předplatného 4 klasické chyby cold callingu

První kontakt potenciálního zákazníka, tzv. cold call, není jednoduchá…

Sedm pilířů zákaznických služeb

Článek v rámci předplatného Sedm pilířů zákaznických služeb

Základem dobrých vztahů se zákazníky je důvěra. Ta pak jde ruku v ruce s…

Co vadí zákazníkům?

Článek v rámci předplatného Co vadí zákazníkům?

Na co si zákazníci nejčastěji stěžují při jednání s obchodníky? Tuto otázku…

3 taktiky pro lepší odezvu zákazníků

Článek v rámci předplatného 3 taktiky pro lepší odezvu zákazníků

Rčení, že zákazník má vždy pravdu, platí v současné době dvojnásob. Pro…

Tipy pro výjimečné služby zákazníkům

Článek v rámci předplatného Tipy pro výjimečné služby zákazníkům

Chcete-li poskytovat výjimečné služby zákazníkům, a neustrnout u planých…

Pozor na rozzlobené zákazníky

Pozor na rozzlobené zákazníky

Obtížná ekonomická situace s sebou přináší i zvýšený stres zákazníků. Ten…

Zvyk je železná košile

Článek v rámci předplatného Zvyk je železná košile

Když u vás zákazníci nakupují vícekrát, stává se z toho zvyk. Tržní změny…

13 důvodů odchodu zaměstnanců call center

13 důvodů odchodu zaměstnanců call center

Jedním z největších problémů manažerů call center je vysoká fluktuace…

První kroky ke strategickým zákaznickým službám

První kroky ke strategickým zákaznickým službám

První krok směrem k zavedení strategických zákaznických služeb spočívá v…

Článek v rámci předplatného Co by měl umět dobrý operátor call centra

Call centra představují klíčovou součást úspěchu firem, protože jsou ve…

Výpis 482494 z celkem 589