Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Marketing 2017: Blokování reklam a zákaznická zkušenost

Více než 75 % marketérů věří, že blokování reklam, které je dnes stále běžnější v internetových prohlížečích, nakonec celému odvětví prospěje. Díky tomu totiž…

Článek v rámci předplatného 6 fází telefonního prodeje a jejich cíle

Prodej po telefonu si mezi prodejci coby prodejní technika vydobyl velmi…

Článek v rámci předplatného 8 kroků k získání loajální klientely

Kdo by nechtěl mít věrné zákazníky? Nic ale není zadarmo. Přední odborníci…

Karel Kopůnec, MBA

Článek v rámci předplatného Jak dosáhnout 100% úspěšnosti v cold callingu a obchodních jednáních?

Proč je cold calling a cold meeting jednou z nejobávanějších disciplín v…

Článek v rámci předplatného 6 znamení, že váš zákaznický servis potřebuje zlepšit

Je váš systém zákaznické péče efektivní? Jsou klienti spokojeni? Na tyto…

Článek v rámci předplatného 4 trendy, které budou dominovat call centrům v roce 2017

Zákaznický servis se ruku v ruce s vývojem nových technologií neustále…

Článek v rámci předplatného Nejlepší tipy pro telefonní prodejce roku 2016

Protože skončil rok 2016, není na škodu zopakovat si ty nejlepší a…

Nejčtenější články na Sales News v roce 2016

Jak získat více klientů a zajistit, aby byli spokojení. To především…

Článek v rámci předplatného Jak znít přirozeně při telefonním prodeji podle scénáře

Mnozí prodejci a operátoři call center neradi používají scénáře. Proč? Vadí…

Článek v rámci předplatného Věčné dilema zákaznického servisu: Spokojenost klienta, nebo spokojenost firmy?

Začátečníci zákaznického servisu vám na otázku: Co je nejdůležitějším…

Článek v rámci předplatného Co dělá skvělý zákaznický servis?

Již mnohokrát bylo řečeno, že zákaznický servis a jeho kvalita jsou pro…

Konference ZÁKAZNÍK 2030

Článek v rámci předplatného icon Konference ZÁKAZNÍK 2030 – pohled na zákazníka v době moderních technologií

Svět se mění a my s ním. Neplatí zavedené postupy, digitalizace hýbe…

Článek v rámci předplatného Jak zvládnout námitky klientů při telefonním prodeji

Při každé prodejní interakci musíte rozbít všechny pochybnosti…

Výpis 196208 z celkem 589