Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Načasování telefonátů: Jak na to

U většiny prodejců hraje komunikace po telefonu důležitou část v procesu akvizice nových klientů. Mnoho prodejců si však upravuje čas toho, kdy lidem volají, podle…

Článek v rámci předplatného 5 věcí, které musíte udělat na konci hovoru s klientem

Telefonní prodej má svá specifika, daná limity vzdálené komunikace, kdy je…

Článek v rámci předplatného Některé firmy si udrží zákazníky po celý život. Jak to dělají?

I přes vysokou konkurenci ve všech obchodních odvětvích existují firmy,…

Článek v rámci předplatného 7 nápadů na lepší call centrum

Práce v call centru může být někdy zdlouhavá, psychicky náročná a…

Článek v rámci předplatného Řídíte se etiketou prodeje po telefonu?

Každá lidská interakce má svá ustálená pravidla a telefonní prodej není v …

Článek v rámci předplatného V call centru musejí všichni vědět, co dělají

Výsledky práce kontaktního centra velmi záleží na tom, kdo je vede, a na…

Článek v rámci předplatného 6 tipů prodejcům po telefonu

Prodej je motorem veškerého businessu. A i přestože se může prodej po…

Článek v rámci předplatného Komentáře k vašemu produktu: Jak jich využít ve váš prospěch

Komentáře, ať už veřejné (weby, fóra, diskuze) nebo neveřejné (uzavřené…

Jak zvládnout emočně vypjaté telefonáty s noblesou

Někdy se stane, že telefonát, který s klientem nebo potenciálním zákazníkem…

Článek v rámci předplatného Scénář pro telefonisty krok za krokem

Proč jsou scénáře pro telefonní operátory call center důležité? Protože do…

Článek v rámci předplatného Tipy pro udržení klientů, které opravdu fungují

Udržet si klienta je ve většině případů snazší, levnější a časově méně…

Článek v rámci předplatného 5 problémů, díky kterým zaručeně ztratíte klienta

Získat klienta je jedna věc, udržet si ho druhá. V té první věci vám…

Článek v rámci předplatného Co neříkat klientovi, i když je to pravda

Vztah mezi klientem a prodejcem má své zákonitosti, a pokud chcete působit…

Výpis 222234 z celkem 590