Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Motivace v zákaznických střediscích

Na říjnové konferenci Mezinárodní organizace pro řízení kontaktních středisek (ICCM) v Torontu se většina příspěvků zaměřila na důležitost motivování operátorů…

Call centra jsou stresující

Článek v rámci předplatného Call centra jsou stresující

Na to, abychom uznali, že práce v zákaznickém středisku je stresující,…

Nové trendy v zákaznických službách

Nové trendy v zákaznických službách

V souvislosti s rozvojem technologií v oblasti zákaznických středisek…

Kde přidat v zákaznických službách

Kde přidat v zákaznických službách

Spolu s tím, jak světové firmy opouštějí poskytování telefonických služeb…

Kulturní otázky outsourcingu zákaznických služeb

Kulturní otázky outsourcingu zákaznických služeb

Američtí zákazníci by raději jednali po telefonu s operátorem, který bude…

Pozor na interní zákaznický servis

Článek v rámci předplatného Pozor na interní zákaznický servis

Zatímco firmy vynakládají vysoké sumy na externí poskytování zákaznických…

Konec školení operátorů, jak jsme je znali

Konec školení operátorů, jak jsme je znali

Ti, kteří se ještě domnívají, že podstata vzdělávání operátorů zákaznických…

10 tipů pro úspěšné zavedení VoIP

Článek v rámci předplatného 10 tipů pro úspěšné zavedení VoIP

Západní zákaznická střediska již nepotřebují vysvětlovat, proč zavádět…

Desatero zákaznického servisu

Článek v rámci předplatného Desatero zákaznického servisu

Zákazníci představují nejviditelnější firemní aktiva. Bez nich by firmy…

Správa znalostí podpoří CRM

Článek v rámci předplatného Správa znalostí podpoří CRM

Obchodní značky a databáze zákazníků jsou tzv. znalostními aktivy firem,…

Co na tom zákaznickém servisu je?

Co na tom zákaznickém servisu je?

Jedním z problémů poskytování zákaznických služeb je, že si pod ním každý…

5 největších omylů zákaznických služeb všech dob

Článek v rámci předplatného 5 největších omylů zákaznických služeb všech dob

Výkřiky protestů proti špatným zákaznickým službám neutichají. Článek proto…

Péče o zákazníky i na nových trzích

Péče o zákazníky i na nových trzích

Základní marketingová formule zní: uspokojit potřeby a přání zákazníka.…

Výpis 547559 z celkem 590