Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Tipy, jak získat loajální klientelu

Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké klientely? Dobrý prodejní tým je jednou nutností. Druhou nezbytností, důležitou hlavně v…

Článek v rámci předplatného Když se zákazník rozčílí: Tři tipy, jak tuto situaci zvládnout

Naštvaný zákazník představuje pro pracovníka zákaznického servisu velkou…

Článek v rámci předplatného Pět smrtelných hříchů zákaznického servisu

Zákaznický servis hraje v loajalitě klienta zcela klíčovou roli a naopak v …

Online mentoring

icon Hybridní model fungování klade nové požadavky na řadové zaměstnance i jejich vedení. On-line mentoring pomáhá uspět v novém normálu

V posledním roce a půl více než polovina firem zásadně změnila svou…

Článek v rámci předplatného Tři tipy, jak docílit loajální klientely

Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké…

kávový servis pro fimy

icon Dokonalý kávový servis pro fimy: L’OR Professional nabízí kompletní řešení kafeterie na klíč.

Zaměstnance, kteří si v posledních měsících oblíbili možnost práce z …

Článek v rámci předplatného Jak reagovat na přehnané požadavky náročného zákazníka

Rčení „zákazník má vždycky pravdu“ neplatí úplně vždy. Někteří zákazníci se…

Článek v rámci předplatného Jak mít spokojené zákazníky?

Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké…

Článek v rámci předplatného Deset statistik o zákaznickém servisu, které byste měli vědět

Zákaznický servis je alfou a omegou úspěšného byznysu. A především je to…

Článek v rámci předplatného Klíčové vlastnosti úspěšného pracovníka zákaznického servisu

Klientská péče vyžaduje lidi s určitým přístupem. I když někreří lidé…

Článek v rámci předplatného Sedm frází, kterým byste se při komunikaci s klientem měli vyhnout

Jednu věc lze říci mnoha různými způsoby. A úkolem obchodního zástupce nebo…

Článek v rámci předplatného Jak se efektivně a s grácií omluvit klientovi?

Omluva na straně firmy směrem ke klientovi je v mnoha případech nezbytná.…

Článek v rámci předplatného Šest zásad úspěšné komunikace s klienty v rámci zákaznického servisu

V rámci klientské péče dochází až příliš často ke zbytečným nedorozuměním a…

Výpis 4052 z celkem 453