Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké klientely? Dobrý prodejní tým je jednou nutností. Druhou nezbytností, důležitou hlavně v…
Naštvaný zákazník představuje pro pracovníka zákaznického servisu velkou…
Zákaznický servis hraje v loajalitě klienta zcela klíčovou roli a naopak v …
V posledním roce a půl více než polovina firem zásadně změnila svou…
Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké…
Zaměstnance, kteří si v posledních měsících oblíbili možnost práce z …
Rčení „zákazník má vždycky pravdu“ neplatí úplně vždy. Někteří zákazníci se…
Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké…
Zákaznický servis je alfou a omegou úspěšného byznysu. A především je to…
Klientská péče vyžaduje lidi s určitým přístupem. I když někreří lidé…
Jednu věc lze říci mnoha různými způsoby. A úkolem obchodního zástupce nebo…
Omluva na straně firmy směrem ke klientovi je v mnoha případech nezbytná.…
V rámci klientské péče dochází až příliš často ke zbytečným nedorozuměním a…