5 způsobů, jak se odlišit od konkurence Přemýšlíte, co zákazníkům nabídnout, aby byla vaše společnost jedinečná a odlišná od konkurence? Nabízet stejné služby za nižší cenu není řešením, které by vám…
Rady z oblastí problematiky prodeje, obchodu i zákaznického servisu se…
Nejotravnější obchodní zlozvyky Pokud něco děláte dostatečně dlouho, nutně si vytvoříte určité navyklé…
Pět vlastností ideálního obchodníka Co dělat, aby člověk uspěl v obchodu? Existují obecné kvality, které…
V marketingu je stále více úkolů automatizovaných, a právě díky tomu musí…
Stává se to ve firmách, kde obchod a marketing fungují odděleně. Nedaří se…
Jak zlepšit pracovní morálku v kontaktním centru Upřímně řečeno, pozice pracovníků v kontaktním centru není záviděníhodná.…
Představa úspěšné obchodní firmy záleží na úspěšném prodeji zákazníkům. K …
4 charakteristiky nejlepších prodejců Portál Inc.com se pokusil vybrat ty nejdůležitější charakteristiky, které…
V poslední době se často objevovaly diskuze o tom, zda lepším prodejcem…
Proč se prodejcům nedaří V roce 2012 dosahovalo prodejních cílů v některých firmách pouhých 35 %…
Může pokles prodeje znamenat dobrou zprávu? Někdy náznak katastrofy může ve skutečnosti znamenat něco úplně jiného.…