Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jak naplánovat upgrade CRM systému

Zdá se, že jen málo firem má pro případ vylepšování svého CRM systému vypracovanou skutečně dobrou strategii. Pokud se podnik rozhodne pro upgrade svého CRM, musí…

Slibné novinky v CRM technologiích

Slibné novinky v CRM technologiích

S tím, jak se CRM dostává do další fáze vývoje, objevují se na scéně nové…

CRM - technologie versus podniková kultura

Článek v rámci předplatného CRM - technologie versus podniková kultura

V roce 2001 bylo vynaloženo 6,7 miliardy dolarů na CRM software. Firmy však…

Je CRM outsourcing cestou ke snížení výdajů?

Článek v rámci předplatného Je CRM outsourcing cestou ke snížení výdajů?

Stále více společností shledává, že využití hostovaných CRM technologií je…

Střediska telefonické podpory jsou stále důležitá

Střediska telefonické podpory jsou stále důležitá

Z důvodu snižování výdajů na zákaznické služby začínají mnohé firmy…

Patří CRM do starého železa?

Patří CRM do starého železa?

Budoucnost CRM leží podle některých odborníků ve vertikálních obchodních…

Výsledek průzkumu: CRM skepse

Článek v rámci předplatného Výsledek průzkumu: CRM skepse

Výzkum prováděný mezi 225 vedoucími IT oddělení ukázal, že méně než…

Nástup SRM - inteligentní správa prostoru diskových jednotek

Článek v rámci předplatného Nástup SRM - inteligentní správa prostoru diskových jednotek

Během několika posledních let se úložná kapacita disků a trvalých pamětí…

Menší podniky jsou v CRM úspěšnější

Článek v rámci předplatného Menší podniky jsou v CRM úspěšnější

Malé firmy a podniky se zdají být díky svém charakteru úspěšnější v…

Efektivita CRM systémů v oblasti B2C

Článek v rámci předplatného Efektivita CRM systémů v oblasti B2C

Přestože mnoho společností investovalo nemalé prostředky do CRM systémů,…

Parametry průzkumu trhu

Článek v rámci předplatného Parametry průzkumu trhu

Článek přináší ve stručnosti přes dvě desítky faktorů a parametrů, které by…

Domácí úkol: Naplánování nákupu CRM systému

Domácí úkol: Naplánování nákupu CRM systému

Jedním z klíčových faktorů úspěchu CRM systému je pečlivé určení možných…

Doprava zboží přes hranice vyžaduje komplexní přístup

Článek v rámci předplatného Doprava zboží přes hranice vyžaduje komplexní přístup

Pokud firma spolupracuje s přepravci a obchodními partnery v zahraničí,…

Výpis 664676 z celkem 685