Letos se vyhlašoval již šestý ročník prestižního žebříčku 100 obdivovaných firem vyhlašovaný Sdružením CZECH TOP 100. Měl opět jednoznačného vítěze ŠKODU AUTO a.s.…
Dnešní obchod staví svůj hon za spotřebitelem na rozličných věrnostních…
Spotřebitelé se stále více seznamují s technikami marketingu a budování…
V souvislosti se vstupem do Evropské unie se začala ozývat varování z úst…
I špatné obchodní značky mají dobré zákazníky. Jak se ale zbavit prvního,…
Stav úspěchu - skvělá tvůrčí atmosféra v týmech, rostoucí produktivita,…
Zákaznická střediska zaznamenala v posledních letech výrazné změny a stejně…
Podíl na trhu již dávno není ukazatelem hodným takové pozornosti jako podíl…
Nedávná zvláštní zpráva serveru CRM Daily se zaměřila na problematiku…
Průzkumy zákaznického chování jsou velice důležité. V mnoha podnicích jsou…
Marketingová databáze je v moderní době základem veškerých marketingových…
Problém neúspěchu CRM aktivit nespočívá ani tak v technologiích nebo…
Využívání automatizovaného interaktivního systému zákaznické podpory (IVR)…