Marketing - zprávy z HR

Hitparáda firem

Letos se vyhlašoval již šestý ročník prestižního žebříčku 100 obdivovaných firem vyhlašovaný Sdružením CZECH TOP 100. Měl opět jednoznačného vítěze ŠKODU AUTO a.s.…

Půjdem sbírat věrnostní body

Článek v rámci předplatného Půjdem sbírat věrnostní body

Dnešní obchod staví svůj hon za spotřebitelem na rozličných věrnostních…

Cynický zákazník, cynický pán

Cynický zákazník, cynický pán

Spotřebitelé se stále více seznamují s technikami marketingu a budování…

Marketing? Ten nepotřebujeme...

Marketing? Ten nepotřebujeme...

V souvislosti se vstupem do Evropské unie se začala ozývat varování z úst…

Značka je mrtva, ať žije značka!

Článek v rámci předplatného Značka je mrtva, ať žije značka!

I špatné obchodní značky mají dobré zákazníky. Jak se ale zbavit prvního,…

Úspěch je pryč než stačíte říct "švec"

Článek v rámci předplatného Úspěch je pryč než stačíte říct "švec"

Stav úspěchu - skvělá tvůrčí atmosféra v týmech, rostoucí produktivita,…

Měnící se role zaměstnance zákaznického střediska

Článek v rámci předplatného Měnící se role zaměstnance zákaznického střediska

Zákaznická střediska zaznamenala v posledních letech výrazné změny a stejně…

Hledání zisku v chování zákazníků

Článek v rámci předplatného Hledání zisku v chování zákazníků

Podíl na trhu již dávno není ukazatelem hodným takové pozornosti jako podíl…

Za hranice současných obchodních kanálů

Za hranice současných obchodních kanálů

Nedávná zvláštní zpráva serveru CRM Daily se zaměřila na problematiku…

Průzkum zákaznického chování jako součást podnikové strategie

Článek v rámci předplatného Průzkum zákaznického chování jako součást podnikové strategie

Průzkumy zákaznického chování jsou velice důležité. V mnoha podnicích jsou…

Testujte své marketingové databáze

Článek v rámci předplatného Testujte své marketingové databáze

Marketingová databáze je v moderní době základem veškerých marketingových…

Koordinační komise - opora CRM projektu

Koordinační komise - opora CRM projektu

Problém neúspěchu CRM aktivit nespočívá ani tak v technologiích nebo…

Proč zákazníci nemají rádi interaktivní odpovědní systémy

Proč zákazníci nemají rádi interaktivní odpovědní systémy

Využívání automatizovaného interaktivního systému zákaznické podpory (IVR)…

Výpis 651663 z celkem 685