Společnost Factum Invenio provedla opakovaný výzkum postojů českých spotřebitelů ke značkám a značkovému zboží. Výzkum probíhal vkvětnu 2005, v podobě řízeného…
Marketingové plánování je velice důležité, zároveň však také velmi obtížné.…
Firemní marketingová funkce musí podporovat pokročilé procesy úzce zaměřené…
Společnosti Incoma Research a GfK Praha uspořádaly výzkum, v němž se…
Dříve, než začnete vytvářet marketingovou strategii, měli byste provést…
Letošní rok zaznamená reklamní průmysl slabší růst ve srovnání s…
V poslední době se zdá, že snad již neexistuje marketingový odborník, který…
Prezident společnosti Agency Assessments International David Wethey se…
Když lidé uvažují o marketingu, většinou jej chybně chápou pouze jako jeho…
Zamysleli jste se někdy nad tím, proč reklamní agentury nedělají reklamu…
Další klient vám odešel ke konkurenci, aniž by se to projevilo ve výzkumech…
Příště, až budete rozesílat reklamní e-maily, mějte na paměti, že pro…
V dnešní době zavedla téměř každá firma speciální program pro zachování…