Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Spotřebitelé s nižšími příjmy skrývají velký potenciál

Spotřebitele z nižší a střední příjmové skupiny představují obrovskou příležitost k růstu a zvyšování hodnoty západních společností působících v regionu střední a…

Fluktuace v zákaznických střediscích

Článek v rámci předplatného Fluktuace v zákaznických střediscích

Proč je v zákaznických střediscích tak vysoká fluktuace zaměstnanců? Nově…

Psychologie proniká do marketingu

Článek v rámci předplatného Psychologie proniká do marketingu

Teorie marketingu využívá v posledních letech stále více poznatků z oblasti…

Globální zpráva o zákaznických střediscích

Článek v rámci předplatného Globální zpráva o zákaznických střediscích

Více než 40 akademických pracovníků z 20 zemí společně vypracovalo studii o…

Čtyři výhody homeshoringu

Článek v rámci předplatného Čtyři výhody homeshoringu

Homeshoring je stále více užívaný pojem, který označuje stav, kdy operátoři…

Manažerské poradenství v Česku

Článek v rámci předplatného Manažerské poradenství v Česku

Společnost Factum Invenio porovnala 38 českých i zahraničních poradenských…

Kontaktní střediska čeká optimalizace

Kontaktní střediska čeká optimalizace

Výzkum analytické agentury Datamonitor mezi více než dvoustovkou manažerů…

Marketéři sami sobě nepřáteli

Marketéři sami sobě nepřáteli

Americká Asociace národních inzerentů (ANA)…

Finanční ředitelé kritizují měření marketingových investic

Článek v rámci předplatného Finanční ředitelé kritizují měření marketingových investic

Průzkum společností Marketing Management Analytics a Financial Executives…

Jsou call centra jen nákladovými středisky?

Článek v rámci předplatného Jsou call centra jen nákladovými středisky?

Většina kontaktních center je v posledních letech řízena jako nákladová…

Jak přivést návštěvníky k nákupu

Článek v rámci předplatného Jak přivést návštěvníky k nákupu

Maloobchodníci mohou udělat z návštěvníků nakupující, pokud zjednoduší…

Reklama, nebo reprezentace? (3. část)

Článek v rámci předplatného Reklama, nebo reprezentace? (3. část)

Hranice mezi reklamou a reprezentací není v některých případech jasná.…

Reklama, nebo reprezentace? (2. část)

Článek v rámci předplatného Reklama, nebo reprezentace? (2. část)

Hranice mezi reklamou a reprezentací není v některých případech jasná.…

Výpis 534546 z celkem 685