Evropa se otevírá offshoringu Evropské firmy začínají opouštět svou nedůvěru k outsourcingu ze zámořských států. Obracejí se zejména na Indii. Ukázala to nedávná studie společnosti Gartner.…
Americké firmy narážejí na jazykovou bariéru Americké firmy mají větší potíže s globálním řízením značek než jejich…
Obtěžují vás zákazníci? Zrušte jim smlouvy Americký poskytovatel bezdrátových mobilních služeb Sprint se rozhodl řešit…
Desatero behaviorální segmentace zákazníků Existuje řada způsobů, jak dělit zákazníky. Segmentace založená na…
Spotřebitelé s nižšími příjmy skrývají velký potenciál Spotřebitele z nižší a střední příjmové skupiny představují obrovskou…
Fluktuace v zákaznických střediscích Proč je v zákaznických střediscích tak vysoká fluktuace zaměstnanců? Nově…
Psychologie proniká do marketingu Teorie marketingu využívá v posledních letech stále více poznatků z oblasti…
Globální zpráva o zákaznických střediscích Více než 40 akademických pracovníků z 20 zemí společně vypracovalo studii o…
Čtyři výhody homeshoringu Homeshoring je stále více užívaný pojem, který označuje stav, kdy operátoři…
Manažerské poradenství v Česku Společnost Factum Invenio porovnala 38 českých i zahraničních poradenských…
Výzkum analytické agentury Datamonitor mezi více než dvoustovkou manažerů…
Finanční ředitelé kritizují měření marketingových investic Průzkum společností Marketing Management Analytics a Financial Executives…