Co si myslí američtí marketéři? Chtěli jste se někdy podívat do hlavy jiného marketéra? Přesně takovou sondu provedli nedávno výzkumníci ze společnosti…
Virtuální generace ovládne nakupování Do deseti let získá největší vliv na nákup tzv. virtuální generace (…
Zákaznický průzkum je věda Zákaznické průzkumy mohou být důležitým zdrojem informací. Je však třeba…
Vánoční přání podpoří obchody Většina zákazníků, kteří dostanou vánoční přání od firmy, má tendenci…
Sedm nástrah segmentace Segmentace není v marketingu ničím novým. To ale neznamená, že ji firmy…
Pouze 27 procent západoevropanů si myslí, že banka, jejíchž služeb…
Studie odhaluje devět způsobů zvýšení zákaznické loajality Studie ukazují, že ztráta zákazníků nemá většinou nic společného s…
Evropské firmy upřednostňují zákazníky Zákaznické služby jsou pro evropské firmy stále větší prioritou. I přes…
Jak vybrat reklamní agenturu Vybíráte si externí reklamní agenturu? Položte si následující otázky, ať…
Z výsledků projektu Kupní síla v okresech a obcích ČR 2007, který…
Jak na průzkum konkurence Klíčem k pochopení vašich konkurentů je pochopení toho, proč je jejich…
Vzhledem k tomu, jak firmy neustále investují do aplikací front-office, se…
Výzkum konkurence - jak být o krok napřed Sledování konkurence je důležitou součástí každého začínajícího a…