Segmentace není v marketingu ničím novým. To ale neznamená, že ji firmy umějí správně využívat. Kde dělají nejčastěji chybu? Článek shrnuje sedm základních rizik při…
Pouze 27 procent západoevropanů si myslí, že banka, jejíchž služeb…
Studie ukazují, že ztráta zákazníků nemá většinou nic společného s…
Zákaznické služby jsou pro evropské firmy stále větší prioritou. I přes…
Vybíráte si externí reklamní agenturu? Položte si následující otázky, ať…
Z výsledků projektu Kupní síla v okresech a obcích ČR 2007, který…
Klíčem k pochopení vašich konkurentů je pochopení toho, proč je jejich…
Vzhledem k tomu, jak firmy neustále investují do aplikací front-office, se…
Sledování konkurence je důležitou součástí každého začínajícího a…
Evropské firmy začínají opouštět svou nedůvěru k outsourcingu ze zámořských…
Americké firmy mají větší potíže s globálním řízením značek než jejich…
Americký poskytovatel bezdrátových mobilních služeb Sprint se rozhodl řešit…
Existuje řada způsobů, jak dělit zákazníky. Segmentace založená na…