Studie americké společnosti Empirix se zaměřila na zákaznická střediska a jejich plány pro zachování provozu vpřípadě stavu nouze. Oslovila téměř dvě stovky…
Banky se obracejí k zákazníkům Vzhledem krostoucí konkurenci a potřebě zlepšovat image značky považuje…
Kolik se investuje do mobilní reklamy? Odhady výše investic do mobilní reklamy se objevuj&…
Jak Olympiáda mění Čínu Olympijské hry vČíně jsou považovány za globální společenské představení…
Prodej versus marketing Kvalitativní studie americké organizace Chief Marketing Officer Council…
Tři úrovně brandingu v Pekingu Olympijské hry vPekingu se staly značkovými hrami ještě před tím, než vůbec…
5 marketingových chyb malých podnikatelů Přemýšlíte, proč váš marketing nefunguje tak dobře, jak by mohl? Článek…
Co je česká značka? Pod pojmem česká značka si většina lidí představuje dlouhodobou tradici na…
Globální výzkum zákaznických středisek Zákaznická střediska jsou důležitým styčným bodem mezi firmami a zákazníky.…
Nejdiskutovanější značky v Česku První výzkum o roli značek v konverzacích obyvatel České republikyukázal,…
Češi stále bojují s automaty call center Více než polovina českých zákazníků hrozí ztrátou loajality kvůli frustraci…
Šest úskalí zavádění CRM Projekty implementace technologie CRM zůstávají pro mnoho firem zdrojem…
Celosvětový trh CRM vzroste letos o 14 procent Objem celosvětových příjmů v oblasti softwaru pro řízení vztahů se…