Minulý rok byl pro řadu firem velkou výzvou. Horšící se ekonomická a tržní situace ovlivnily mnoho odvětví a ještě více jich očekává, že pocítí totéž vroce letošním.…
Firmy nesníží kvůli ekonomické krizi investice do všeho. Naopak se vpříštím…
Decentralizace a inovace proti kontrole nákladů a efektivitě. Mezi…
Světová finanční krize zasáhne i do výdajů na reklamu včeských médiích.…
Marketéři potřebují k efektivnímu výkonu své práce rozumět svému publiku a…
I přes ekonomické potíže mají Spojené státy osm zdeseti nevýše hodnocených…
I přes pokles ekonomiky se více než čtvrtina amerických marketérů chystá…
Více než polovina (55 %) amerických ředitelů marketingu nezná kvantitativní…
Bude mít současná světová finanční krize vliv také na český reklamní trh?…
Studie americké společnosti Empirix se zaměřila na zákaznická střediska a…
Vzhledem krostoucí konkurenci a potřebě zlepšovat image značky považuje…
Odhady výše investic do mobilní reklamy se objevuj&…
Olympijské hry vČíně jsou považovány za globální společenské představení…