Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Chytřejší marketing pro rok 2009

Minulý rok byl pro řadu firem velkou výzvou. Horšící se ekonomická a tržní situace ovlivnily mnoho odvětví a ještě více jich očekává, že pocítí totéž vroce letošním.…

2009: Více investic do on-line marketingových programů

Článek v rámci předplatného 2009: Více investic do on-line marketingových programů

Firmy nesníží kvůli ekonomické krizi investice do všeho. Naopak se vpříštím…

Nebe a dudy aneb Zákaznická střediska v Evropě a USA

Článek v rámci předplatného Nebe a dudy aneb Zákaznická střediska v Evropě a USA

Decentralizace a inovace proti kontrole nákladů a efektivitě. Mezi…

Krize sníží výdaje na reklamu i v Čechách

Článek v rámci předplatného Krize sníží výdaje na reklamu i v Čechách

Světová finanční krize zasáhne i do výdajů na reklamu včeských médiích.…

Než se ponoříte do demografických dat

Článek v rámci předplatného Než se ponoříte do demografických dat

Marketéři potřebují k efektivnímu výkonu své práce rozumět svému publiku a…

Top ten nejlepších značek světa

Článek v rámci předplatného Top ten nejlepších značek světa

I přes ekonomické potíže mají Spojené státy osm zdeseti nevýše hodnocených…

Čtvrtina Američanů zvyšuje investice do marketingu

Čtvrtina Američanů zvyšuje investice do marketingu

I přes pokles ekonomiky se více než čtvrtina amerických marketérů chystá…

Průzkum: Američtí marketéři neznají hodnotu značek

Článek v rámci předplatného Průzkum: Američtí marketéři neznají hodnotu značek

Více než polovina (55 %) amerických ředitelů marketingu nezná kvantitativní…

Český reklamní trh versus světová krize

Český reklamní trh versus světová krize

Bude mít současná světová finanční krize vliv také na český reklamní trh?…

Zákaznická střediska podceňují katastrofy

Zákaznická střediska podceňují katastrofy

Studie americké společnosti Empirix se zaměřila na zákaznická střediska a…

Banky se obracejí k zákazníkům

Článek v rámci předplatného Banky se obracejí k zákazníkům

Vzhledem krostoucí konkurenci a potřebě zlepšovat image značky považuje…

Kolik se investuje do mobilní reklamy?

Článek v rámci předplatného Kolik se investuje do mobilní reklamy?

Odhady výše investic do mobilní reklamy se objevuj&…

Jak Olympiáda mění Čínu

Článek v rámci předplatného Jak Olympiáda mění Čínu

Olympijské hry vČíně jsou považovány za globální společenské představení…

Výpis 482494 z celkem 685