Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Investice do reklamy klesají. Ale o kolik?

Objem investic do reklamy v České republice klesl ke konci září meziročně o 3,2 % na 42 miliard korun. Největší pokles zaznamenala kina a venkovní reklama. Vyplývá…

Top 100 globálních značek 2009

Článek v rámci předplatného Top 100 globálních značek 2009

Společnost Google zaznamenala nejvyšší nárůst hodnoty své značky. Podle…

On-line průzkumy stručně a jasně

On-line průzkumy stručně a jasně

Je všeobecně známo, že udržet si stávajícího zákazníka je mnohem levnější,…

Český reklamní trh bude dále klesat

Článek v rámci předplatného Český reklamní trh bude dále klesat

Pokles českého reklamního trhu se očekává i v příštím roce. Aktuální odhady…

Průzkum: Polovina českých firem snížila marketingové rozpočty

Článek v rámci předplatného Průzkum: Polovina českých firem snížila marketingové rozpočty

Řadu českých firem postihla krize více, než by se očekávalo. Ukázal to…

České firmy usilují o efektivnější marketingové výdaje

České firmy usilují o efektivnější marketingové výdaje

České firmy kladou v současné ekonomické situaci zvýšený důraz na…

Řízení nákupu a zásobování v krizi pokulhává

Článek v rámci předplatného Řízení nákupu a zásobování v krizi pokulhává

Současná ekonomická krize donutila většinu firem zavést nová opatření v …

Po čem nakupující touží

Po čem nakupující touží

V obchodování hrají důležitou roli i malé věci", které pomáhají budovat…

Nejvíce vnímáme reklamu v televizi

Článek v rámci předplatného Nejvíce vnímáme reklamu v televizi

Češi nejintenzivněji vnímají reklamu v televizi (48 %), i když 36 % z nich…

Světový trh CRM vzrostl o 12,5 %

Článek v rámci předplatného Světový trh CRM vzrostl o 12,5 %

Potřeba udržet si zákazníky a rostoucí dostupnost aplikací k…

Výdaje na reklamu v ČR klesají. Ale o kolik?

Článek v rámci předplatného Výdaje na reklamu v ČR klesají. Ale o kolik?

Meziroční pokles výdajů na reklamu v České republice dosáhl 15 až 20…

Příští rok přinese mírné oživení reklamního trhu

Článek v rámci předplatného Příští rok přinese mírné oživení reklamního trhu

Řada ekonomů a obchodních vůdců považuje výdaje na reklamu za jeden ze…

Výdaje do reklamy v ČR letos klesnou o 21,9 %

Článek v rámci předplatného Výdaje do reklamy v ČR letos klesnou o 21,9 %

Výdaje na reklamu v tuzemských médiích letos klesnou. Ukázaly to alespoň…

Výpis 456468 z celkem 685