Ekonomická krize se promítá do všech oblastí, včetně provádění zákaznických průzkumů. Telefonické průzkumy již nejsou tak efektivní (v USA například kvůli zákonným…
Word of Mouth marketing posiluje Bez ohledu na ekonomickou krizi a celkový pokles investic do marketingu…
Silná konkurence si dnes žádá, aby všechny marketingové aktivity vedly k…
Chcete se ujistit, že vaše investice do marketingu jsou efektivní a…
Investice do reklamy klesají. Ale o kolik? Objem investic do reklamy v České republice klesl ke konci září meziročně o…
Top 100 globálních značek 2009 Společnost Google zaznamenala nejvyšší nárůst hodnoty své značky. Podle…
Je všeobecně známo, že udržet si stávajícího zákazníka je mnohem levnější,…
Český reklamní trh bude dále klesat Pokles českého reklamního trhu se očekává i v příštím roce. Aktuální odhady…
Průzkum: Polovina českých firem snížila marketingové rozpočty Řadu českých firem postihla krize více, než by se očekávalo. Ukázal to…
České firmy kladou v současné ekonomické situaci zvýšený důraz na…
Řízení nákupu a zásobování v krizi pokulhává Současná ekonomická krize donutila většinu firem zavést nová opatření v …
V obchodování hrají důležitou roli i malé věci", které pomáhají budovat…
Nejvíce vnímáme reklamu v televizi Češi nejintenzivněji vnímají reklamu v televizi (48 %), i když 36 % z nich…