Objem investic do reklamy v České republice klesl ke konci září meziročně o 3,2 % na 42 miliard korun. Největší pokles zaznamenala kina a venkovní reklama. Vyplývá…
Společnost Google zaznamenala nejvyšší nárůst hodnoty své značky. Podle…
Je všeobecně známo, že udržet si stávajícího zákazníka je mnohem levnější,…
Pokles českého reklamního trhu se očekává i v příštím roce. Aktuální odhady…
Řadu českých firem postihla krize více, než by se očekávalo. Ukázal to…
České firmy kladou v současné ekonomické situaci zvýšený důraz na…
Současná ekonomická krize donutila většinu firem zavést nová opatření v …
V obchodování hrají důležitou roli i malé věci", které pomáhají budovat…
Češi nejintenzivněji vnímají reklamu v televizi (48 %), i když 36 % z nich…
Potřeba udržet si zákazníky a rostoucí dostupnost aplikací k…
Meziroční pokles výdajů na reklamu v České republice dosáhl 15 až 20…
Řada ekonomů a obchodních vůdců považuje výdaje na reklamu za jeden ze…
Výdaje na reklamu v tuzemských médiích letos klesnou. Ukázaly to alespoň…