Osobní prodej se úspěšně rozvíjí Osobní prodej zažil loni v Česku úspěšný rok. Devíti obchodním společnostem sdruženým v Asociaci osobního prodeje (AOP) vzrostly meziročně tržby o zhruba 300 milionů…
Měření efektivity marketingu pomáhá být efektivní zejména tam, kde…
Evropa tápe ve vztazích se zákazníky V Evropě existuje výrazná propast mezi očekáváním zákazníků ohledně…
Nástroje pro analýzu webových stránek (web…
Marketing v dobách recese V období ekonomické recese se zákazníci začínají orientovat na hodnoty,…
Nevzdávejte se peněz na marketing bez boje Když chce firma ušetřit, často sahá komezení nákladů na marketing. Je ale…
Svatý Valentýn v Evropě Zatímco pro zahraniční obchodníky představuje svatý Valentýn druhý…
Checklist letošních marketingových aktivit pro malé firmy Začátek roku je vhodnou dobou pro zamyšlení nad marketingem a prioritami do…
Jak na e-mailové průzkumy E-mailoví marketéři rádi rozesílají svým zákazníkům krátké průzkumy. Neměli…
Americká marketingová asociace (AMA) odhalila novou definici marketingu.…
Technologie ovlivní výzkum trhu v letošním roce hned několika způsoby.…
Výdaje na reklamu porostou Podle odhadů společnosti ZenithOptimedia vzrostou v příštím roce výdaje na…