V období ekonomické recese se zákazníci začínají orientovat na hodnoty, distributoři na hotovost a zaměstnanci se obávají o svou práci. Není to ale období, kdy by se…
Když chce firma ušetřit, často sahá komezení nákladů na marketing. Je ale…
Zatímco pro zahraniční obchodníky představuje svatý Valentýn druhý…
Začátek roku je vhodnou dobou pro zamyšlení nad marketingem a prioritami do…
E-mailoví marketéři rádi rozesílají svým zákazníkům krátké průzkumy. Neměli…
Americká marketingová asociace (AMA) odhalila novou definici marketingu.…
Technologie ovlivní výzkum trhu v letošním roce hned několika způsoby.…
Podle odhadů společnosti ZenithOptimedia vzrostou v příštím roce výdaje na…
Do deseti let získá největší vliv na nákup tzv. virtuální generace (…
Zákaznické průzkumy mohou být důležitým zdrojem informací. Je však třeba…
Většina zákazníků, kteří dostanou vánoční přání od firmy, má tendenci…