Parametry průzkumu trhu Článek přináší ve stručnosti přes dvě desítky faktorů a parametrů, které by měla firma znát, aby mohla vypracovat účinnou marketingovou strategii. Parametry se…
Jedním z klíčových faktorů úspěchu CRM systému je pečlivé určení možných…
Doprava zboží přes hranice vyžaduje komplexní přístup Pokud firma spolupracuje s přepravci a obchodními partnery v zahraničí,…
Potřebujete technologický plán? Správně vypracovaný technologický plán či plán zavádění nových technologií…
Elektronické řízení dodávek - cesta k úsporám Elektronický nákup zboží prošel od svého vzniku dlouhým vývojem, takže v…
Málokterá společnost si troufne pustit se do zavádění CRM bez rozpočtu a…
Konec CRM mánie? Po několika letech intenzivního růstu se dostává trh s CRM technologiemi do…
Manažeři, podporujte svoje CRM CRM projekty často končí neúspěšně také díky nezájmu a nedostatku podpory…
Rozpočet zákaznických center není nafukovací Se vzrůstající důležitostí zákaznických kontaktních center roste i pokušení…
Interaktivní CRM - zákaznické služby budoucnosti Globální trh s CRM (s hodnotou 11 miliard dolarů za poslední rok) by měl…
Kdy je e-komerce příliš drahá? Před několika lety zacházely firmy s prostředky určenými pro e-komerci…
Nabídky výhodného nákupu v obchodních řetězcích supermarketů V roce 1982 založil David Gold řetězec supermarketů 99 cents Only Stores.…