Manažeři, podporujte svoje CRM

Vytisknout

CRM projekty často končí neúspěšně také díky nezájmu a nedostatku podpory ze strany vyššího managementu. Výzkum, jehož výsledky článek shrnuje, uvádí jako další podstatné důvody příliš malé investice či naopak nesprávně provedenou analýzu návratnosti investic. Příliš mnoho CRM projektů se zaměřuje pouze na technologie a pomíjí přitom hlavní cíl zlepšení vztahů se zákazníkem. Přesto však CRM není jen módním výstřelkem je-li správně navrženo a provozováno, může přinášet výjimečné výsledky.Jedním…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace