 3 náležitosti povedeného loga
   3 náležitosti povedeného loga  Denně jsme vystaveni tisícům značek, aniž bychom si to vůbec uvědomovali. Když se však změní logo něčeho, co jsme si oblíbili, obvykle nás to dost rozladí. Není…
 
    Jak Google pomůže zdarma vašemu PR
   Jak Google pomůže zdarma vašemu PR  Chcete vědět tajemství, jak zajistit větší viditelnost produktu pro…
 
    5 nejběžnějších chyb content marketingu
   5 nejběžnějších chyb content marketingu  Na každou jednotlivou nejlepší praxi existuje v marketingu 10 kampaní,…
 
   Přemýšleli jste někdy, jakou hodnotu mají vaši fanoušci? Firmy Synapse a…
 
    Umožněte lidem se pochlubit!
   Umožněte lidem se pochlubit!  Jedním z nejčastějších statusů na sociálních sítích je obrázek něčeho, co…
 
   Náctiletí jsou mnohem více propojení přes sítě než starší věkové skupiny.…
 
    5 každodenních úkolů (nejen) pro lidi z PR
   5 každodenních úkolů (nejen) pro lidi z PR  Portál PR Daily identifikoval 5 činností, které jsou typické pro úspěšný…
 
    Studie: Firmy ztrácí svoje loajální zákazníky
   Studie: Firmy ztrácí svoje loajální zákazníky  Podle nového britského výzkumu společnosti Accenture ztrácí firmy loajální…
 
    Kdy a jaký produkt se stane virálním
   Kdy a jaký produkt se stane virálním  Dříve neznámý produkt se přes noc může stát hitem. Nezbytností, bez které…
 
   Mnoho značek již neuromarketing vyzkoušelo, ale zpravidla se tím moc…
 
   Konkláve kardinálů před několika hodinami zvolilo novým papežem kardinála…
 
    E-mailový marketing může vážně poškodit značku
   E-mailový marketing může vážně poškodit značku  Tři ze čtyř lidí uvádí, že pokud je značka bude bombardovat e-maily,…
 
   Nákupní chování se mění skoro stejně rychle, jako vznikají nové…