Pokud se chceme vcítit do cílové skupiny, musíme se nejdříve umět sami na sebe podívat z jiné perspektivy. O PR to platí dvojnásob, protože právě v tomto oboru je…
Trendy v digitálním marketingu na rok 2013 Co lze očekávat v digitálním marketingu v roce 2013? Právě nad tím se…
E-mail má své stálé místo v marketingu i PR. Kromě toho je i běžným…
Zavádění CRM do firmy je podobné jako začít v novém roce držet dietu a…
Novináři dostávají denně spousty e-mailů, telefonátů a stovky upozornění…
2 základní pravidla vytvoření značky Pomocí značky firmy komunikují. Jak ale značku správně definovat, aby pak…
Pořád váháte ohledně sociálních sítí? Nová studie InSites Consulting přináší celosvětové poznatky ze světa…
Výběr cílů pro sociální marketing na rok 2013 Plánování na rok 2013 je v plném proudu. Proto se na portálu Ragans PR…
Z průzkumu společnosti Google mezi uživateli chytrých telefonů vyšlo jasné…
Které nástroje mohou v marketingu ušetřit nejvíce času, energie i dalších…
Každou minutu je na YouTube nahráno 48 hodin videomateriálu. Není proto…
Studie: Investice do sociálních sítí vedou k vyšší ziskovosti Konečně je tu studie na podporu těch, kdo ještě nepřesvědčili vedení o…
Nákupní rozhodování zákazníků ovlivňuje ve značné míře 5 emocí. Portál…