 Jak vytvořit obsah, který prodává
   Jak vytvořit obsah, který prodává  Content marketing není jen o vytváření obsahu, který upoutá a zaujme. Konečným cílem musí být prodej, přeměna čtenáře na zákazníka. Pro jeho dosažení stačí při…
 
   Malé firmy mají celou řadu výmluv, proč by neměly investovat do…
 
   V marketingu je stále více úkolů automatizovaných, a právě díky tomu musí…
 
    Naslouchat zákazníkům není vždy dobrý nápad
   Naslouchat zákazníkům není vždy dobrý nápad  Stohy byly už popsány o tom, jak je důležité naslouchat zákazníkům.…
 
   Stává se to ve firmách, kde obchod a marketing fungují odděleně. Nedaří se…
 
    Co znamenají hashtagy na Facebooku pro marketéry?
   Co znamenají hashtagy na Facebooku pro marketéry?  Minulý týden Facebook oznámil zavedení hashtagů (#), nástroje používaného…
 
   Na celém světě jsou 2,4 miliardy uživatelů internetu a jejich počet nadále…
 
   Vytváření kvalitního obsahu vyžaduje trpělivost, plánování a praxi. A to,…
 
    Získejte aktuální přehled o plánech konkurence snadno, rychle a levně
   Získejte aktuální přehled o plánech konkurence snadno, rychle a levně  Analýza konkurence je velmi komplexní činnost, která nikdy nekončí.…
 
   Máme být na XYZ? A neměli bychom být také na ABC? A co ta nejnovější síť, o…
 
    Co lidé nejraději sdílí
   Co lidé nejraději sdílí  Principem content marketingu je příprava obsahu, který bude co nejvíce…
 
    Proč dnes potřebujeme content marketing?
   Proč dnes potřebujeme content marketing?  V posledních letech došlo k velké změně ve způsobu, jak lidé komunikují a…
 
    Marketingový slovník aneb komunikujte efektivněji
   Marketingový slovník aneb komunikujte efektivněji  Existují slova, která pomáhají iniciovat komunikaci se zákazníky. Některé…