„Už máme svého dodavatele“. Jak se s touto odpovědí vypořádat? Prodej je neustálý boj. Při nabízení služeb nebo produktů se obchodníkům velmi často stává, že od klientů slyší negativní reakci v tom smyslu, že danou službu jim…
6 fází telefonního prodeje a jejich cíle Prodej po telefonu si mezi prodejci coby prodejní technika vydobyl velmi…
Jak dosáhnout 100% úspěšnosti v cold callingu a obchodních jednáních? Proč je cold calling a cold meeting jednou z nejobávanějších disciplín v…
Nejlepší tipy pro telefonní prodejce roku 2016 Protože skončil rok 2016, není na škodu zopakovat si ty nejlepší a…
Jak získat více klientů a zajistit, aby byli spokojení. To především…
Jak znít přirozeně při telefonním prodeji podle scénáře Mnozí prodejci a operátoři call center neradi používají scénáře. Proč? Vadí…
Jak zvládnout námitky klientů při telefonním prodeji Při každé prodejní interakci musíte rozbít všechny pochybnosti…
10 nejlepších otázek pro pracovní pohovory v call centrech Jste náborovým pracovníkem nebo manažerem call centra? Pak do vašich…
8 tipů, jak uzavřít obchod přes telefon Prodáváte přes telefon, ale rádi byste vylepšili svá čísla? Chcete uzavírat…
4 chyby začátečníků v telefonním prodeji Prodej po telefonu je pro mnoho firem stále důležitou obchodní metodou, bez…
S klienty mluvte pozitivně a vynechte slovo „ne“ Jednu věc lze vždy říci celou řadou způsobů. Slova, která použijete nebo se…
Pár změn v designu call centra může zvýšit výkonnost zaměstnanců Přemýšleli jste někdy o tom, do jaké míry pracovní prostředí ovlivňuje…
Inside sales: Zásadní je řešení problémů Moderní technologie dnes napomáhají tomu, aby obchod a prodej mohl probíhat…