Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Vánoce pod taktovkou sociálních médií

Ekonomická recese s sebou v letošním roce přinesla nové marketingové trendy. Aktuální je zejména skromnost. Spotřebitelé se více zapojují do online diskusí, aby se…

E-mailový marketing: Čemu se vyhnout?

Článek v rámci předplatného E-mailový marketing: Čemu se vyhnout?

Téměř každý marketér používá e-mail, ne každý s ním však umí správě…

Jak spolehlivě (ne)odradit návštěvníky webových stránek

Článek v rámci předplatného Jak spolehlivě (ne)odradit návštěvníky webových stránek

Webové stránky malých firem stále často vykazují základní nedostatky.…

Jak zvolit vhodnou frekvenci e-mailů?

Článek v rámci předplatného Jak zvolit vhodnou frekvenci e-mailů?

Otázka frekvence rozesílání je jednou z nejčastějších věcí, kterou řeší e-…

Základní pravidla e-mailových newsletterů

Základní pravidla e-mailových newsletterů

Vytvářet e-mailový newsletter není žádná velká věda. Přesto by však firmy…

Tipy pro předvánoční e-mailovou kampaň

Článek v rámci předplatného Tipy pro předvánoční e-mailovou kampaň

Vánoční prodej je v letošním roce důležitější než kdy jindy. Odborníci na…

Jak zapojit sociální média do marketingu

Jak zapojit sociální média do marketingu

Sociální média představují marketingový nástroj, který je nastavitelný pro…

4 principy personalizace online zkušeností zákazníků

Článek v rámci předplatného 4 principy personalizace online zkušeností zákazníků

O svých zákaznících byste měli získat co nejvíce informací a na jejich…

Marketingové hry

Marketingové hry

Roste počet zadavatelů, kteří využívají online hry jako komunikační…

Marketing pomocí on-line článků

Článek v rámci předplatného Marketing pomocí on-line článků

Chcete-li snadno dosáhnout větší návštěvnosti svých webových stránek a…

České firmy pronikají na Facebook

Článek v rámci předplatného České firmy pronikají na Facebook

Zatímco v červnu mělo profil na sociální síti Facebook asi čtyři tisíce…

On-line balíček pro média

Článek v rámci předplatného On-line balíček pro média

On-line balíček firemních materiálů pro média, tzv. press kit, by měl být…

Internetová reklama stále roste

Internetová reklama stále roste

Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) zveřejnilo aktuální údaje o objemu…

Výpis 612624 z celkem 991