Vánoce pod taktovkou sociálních médií Ekonomická recese s sebou v letošním roce přinesla nové marketingové trendy. Aktuální je zejména skromnost. Spotřebitelé se více zapojují do online diskusí, aby se…
E-mailový marketing: Čemu se vyhnout? Téměř každý marketér používá e-mail, ne každý s ním však umí správě…
Jak spolehlivě (ne)odradit návštěvníky webových stránek Webové stránky malých firem stále často vykazují základní nedostatky.…
Jak zvolit vhodnou frekvenci e-mailů? Otázka frekvence rozesílání je jednou z nejčastějších věcí, kterou řeší e-…
Vytvářet e-mailový newsletter není žádná velká věda. Přesto by však firmy…
Tipy pro předvánoční e-mailovou kampaň Vánoční prodej je v letošním roce důležitější než kdy jindy. Odborníci na…
Sociální média představují marketingový nástroj, který je nastavitelný pro…
4 principy personalizace online zkušeností zákazníků O svých zákaznících byste měli získat co nejvíce informací a na jejich…
Marketing pomocí on-line článků Chcete-li snadno dosáhnout větší návštěvnosti svých webových stránek a…
České firmy pronikají na Facebook Zatímco v červnu mělo profil na sociální síti Facebook asi čtyři tisíce…
On-line balíček pro média On-line balíček firemních materiálů pro média, tzv. press kit, by měl být…
Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) zveřejnilo aktuální údaje o objemu…