Značky neumí skutečně naslouchat zákazníkům. Spoléhají se na data, která ale nestačí S rostoucí množstvím spotřebitelských dat mají společnosti o svých zákaznících více informací než kdy jindy. To však neznamená, že skutečně rozumí tomu, co tito…
Asi si po přečtení titulku říkáte, že zrovna teď – v době počínající…
B2B produktový marketing: Proč je tak důležitý? Mnoho podnikatelů nemá úplný přehled o tom, co zahrnuje marketing produktů…
Tradiční média nejsou mrtvá, zaměřte se na optichannel strategii Daty jsme se řídili ještě dříve, než se objevil digitální marketing a z …
Ne, nyní vážně není správná doba na krácení rozpočtů na podporu zákaznické zkušenosti Snižuje vaše organizace investice do programů a iniciativ na podporu…
Akvizice vs. retence: Do čeho se vyplatí investovat více? Získávání nových zákazníků i udržování stávajících vztahů je obojí klíčové…
Jazyková škola LITE získala letos již počtvrté prestižní titul Czech…
5 strategií pro efektivní generování leadů Mnoho firem neustále hledá efektivní a rychlé způsoby, které jim pomohou…
Společnost ICT Pro působí na českém trhu vzdělávání od roku 1992. V …
Píšete direct maily? Využijte poznatky z psychologie k jejich tvorbě Většina marketérů a obchodníků si je dobře vědoma síly přímého marketingu…
Poslední měsíce nám ukázaly, že práce odkudkoliv je i ve velké měřítku…
Umělá inteligence a retence zákazníků: Čím začít? Statistiky uvádí, že získat nového zákazníka může být pětkrát až…
Šok. Firmy, kterým se 12. března 2020 vyhlášením výjimečného stavu změnil…