Potřebují zákazníci obchodníky, nebo se už dokáží „obsloužit“ sami? S miliardami dat a technologiemi, které mají zákazníci na dosah ruky, se může zdát, že si vystačí bez prostředníků. Je tomu skutečně tak?
Průzkum: Tři výzvy v oblasti koučování obchodníků Prodejní koučování je velmi dobrý základ, který mohou obchodní manažeři dát…
3 způsoby, jak zlepšit prognózy prodeje, když je budoucnost nejasná Když je tlak na obchod vysoký, prodejní týmy mohou ztrácet nadhled, co se…
10 proměnných, které vám pomohou lépe profilovat zákazníka a mapovat jeho cestu Musíte dobře zmapovat cestu zákazníka, abyste skutečně porozuměli vašemu…
Bohumil Kuba se věnuje obchodu a zlepšování prodejních dovedností už téměř…
Pohybujete se v oblasti marketingu, prodeje, propagace nebo reklamy?…
Tři tipy, jak jednat s klienty při přechodu do „nového normálu“ Moc často od klientů neuslyšíte, co jste udělali dobře. Zato budete ta…
Brian Tracy: Jak být úspěšným obchodníkem při práci na dálku? Trend společností, které nabízí práci na dálku zaměstnancům vzrostl téměř o…
5 chyb, které děláte při rozhovoru s kandidáty na obchodní pozice Pokud jste někdy nabírali kandidáty na obchodní pozice, možná jste se sami…
Obchodník sice nemusí nutně uzavřít každý obchod, však bez prodejů zase…
Vaši zákazníci sledují každý váš pohyb Zákazníci a potenciální klienti v dnešním konkurenčním světě sledují každý…
Studie: Jste připraveni utužit si vztahy a spokojenost vašich B2B zákazníků? V médiích se nyní hojně diskutuje o tom, jak COVID-19 ovlivní zážitky…
3 tipy pro vytvoření bezpečných pracovních podmínek pro vaše obchodníky V tomto období možná i ve vaší firmě stále přetrvává potřeba distanční…