Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Proč se nevyplácí klientovi nabízet příliš mnoho variant?

Zní to téměř jako paradox, ale je to tak. Čím více nabídek klientovi dáte, tím větší je pravděpodobnost, že si nevybere ani jednu. V psychologii se tento fenomén…

Článek v rámci předplatného Pět tipů, jak prezentovat váš produkt skupině klientů

I když je mezi prodejem jednotlivci a prodejem skupině klientů mnoho…

Článek v rámci předplatného 3 tipy pro prodejní nováčky

Někteří lidé se prodejci rodí. Většina z nás se ale tomuto umění musí…

Článek v rámci předplatného 3 tipy, jak při obchodní schůzce předcházet námitkám proti ceně

Každý prodejce se bojí námitek proti ceně. Velká část prodejců se ocitne v …

Článek v rámci předplatného Několik tipů pro introverty, kteří chtějí v prodeji získat větší sebevědomí

Prodejní profesi si nejčastěji spojujeme s extrovertní povahou,…

Článek v rámci předplatného Tři tipy, jak se poučit z neúspěšného obchodu

Neúspěch vždy patřil k obchodu a vždy k němu patřit bude. Top obchodníci se…

Článek v rámci předplatného Tajemství prodejního úspěchu? Jednoduchost.

Jedním z cílů prodejce je co nejrychleji a nejefektivněji zjistit potřeby…

Článek v rámci předplatného Zastaralé prodejní metody, které byste měli přestat používat

Jak se mění svět prodeje i očekávání klientů, tak je potřeba posouvat i váš…

Článek v rámci předplatného Jak před uzavřením obchodu poznat, že se vám klient nevyplatí

Jistě každý prodejce někdy zažil klienta, u kterého si po určité době říká,…

Článek v rámci předplatného Čtyři základní principy prodeje, na které nesmíte zapomínat

V prodeji platí, že to, co nabízíte za řešení a za produkty, je až…

Článek v rámci předplatného Pět tipů, jak okamžitě vylepšit své obchodní výsledky

Coby prodejce mnoho věcí neovlivníte. Například stav trhu, kupní síla,…

Článek v rámci předplatného Vyprávění příběhů: Trik, kterým klienta určitě zaujmete

Udržet klientovu pozornost během obchodní schůzky je zcela zásadní pro…

Článek v rámci předplatného Vyvolejte v klientovi pocit, že váš produkt potřebuje, ve čtyřech krocích

Klienti často chodí za obchodníky s tím, že by něco rádi koupili. To však…

Výpis 287299 z celkem 1944