Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Kdy je třeba změnit obchodní jméno

Obchodní jméno by mělo firmě sloužit jako symbol pro její výrobky či služby. Zároveň by mělo mít i relevantní význam. Je to nejjadrnější vyjádření firemní značky,…

Kam se schoval váš reklamní e-mail?

Článek v rámci předplatného Kam se schoval váš reklamní e-mail?

Ti, kdo se pustí do e-mailového marketingu, se musí potýkat s relativně…

Webová diskusní fóra na vzestupu

Článek v rámci předplatného Webová diskusní fóra na vzestupu

Jednoduchá diskusní fóra byla jedněmi z prvních internetových aplikací a…

Účinnost značky je dána firemní kulturou

Účinnost značky je dána firemní kulturou

Loga, slogany a reklamní kampaně jsou důležitými marketingovými nástroji,…

Světlé stránky CRM

Světlé stránky CRM

Dny největší slávy CRM systémů jsou nejspíš minulostí a dodavatelé…

E-lamparna.com aneb Reklamace na webu

Článek v rámci předplatného E-lamparna.com aneb Reklamace na webu

Myšlenka webového serveru eComplaints přináší nové možnosti všem…

Internetový marketing - případová studie

Internetový marketing - případová studie

Marketingová případová studie zabývající se problematikou internetového…

Průvodce kreativní reklamou v rozhlase

Článek v rámci předplatného Průvodce kreativní reklamou v rozhlase

Článek je stručným průvodcem, který v devíti bodech shrnuje, co je potřebné…

Je e-mail účinnou formou zákaznické podpory?

Článek v rámci předplatného Je e-mail účinnou formou zákaznické podpory?

Špatná zkušenost zákazníků s firemní elektronickou poštou může negativně…

PR aktivity vyžadují tvořivý přístup

Článek v rámci předplatného PR aktivity vyžadují tvořivý přístup

Autor definuje PR jako soubor strategií a taktik určených k získání…

CRM - zákaznická loajalita, nebo snižování výdajů?

Článek v rámci předplatného CRM - zákaznická loajalita, nebo snižování výdajů?

Cílem většiny CRM projektů bývá zvýšit loajalitu zákazníků a udržet je u…

Věrnost firmě z pohledu zákazníka

Věrnost firmě z pohledu zákazníka

Při definici pojmu loajalita se nemusí hlediska zákazníků a firem tak…

Jaké IQ má firemní web?

Článek v rámci předplatného Jaké IQ má firemní web?

Zákazníci, kteří nejsou spokojeni například s vyhledávacími nástroji…

Výpis 560572 z celkem 618