Marketing - zprávy z HR

Kviz z oblasti vztahů se zákazníkem

Článek přináší sérii otázek, jejichž pravdivé zodpovězení může napovědět, jaká je situace v podniku z hlediska vztahů k zákazníkovi a péči o něj. Lze odpovídat pouze…

Je používání CRM systémů obtížné?

Článek v rámci předplatného Je používání CRM systémů obtížné?

Požadavkem uživatelů CRM systémů je velká míra uživatelského přizpůsobení;…

Plánování inzerce v médiích

Článek v rámci předplatného Plánování inzerce v médiích

Největší položkou v marketingových plánech zpravidla bývají výdaje za…

Firemní web - zákazník musí mít zájem od prvního okamžiku

Článek v rámci předplatného Firemní web - zákazník musí mít zájem od prvního okamžiku

Vstoupí-li nový návštěvník na firemní web, měly by se v první fázi odehrát…

Firemní weby orientované na vztahy se zákazníkem

Článek v rámci předplatného Firemní weby orientované na vztahy se zákazníkem

Pro většinu společností představuje web orientovaný na vybudování vztahů se…

CRM outsourcing není jen pro zlé časy

CRM outsourcing není jen pro zlé časy

Podle názorů analytiků je sice pravda, že zhoršení ekonomické situace vedlo…

Noví zákazníci firemní web sami nenajdou

Článek v rámci předplatného Noví zákazníci firemní web sami nenajdou

Vybudování firemního webového sídla se dá srovnat se situací, kdy si vaše…

Říkejte mi "rejžo" aneb Jak natočit firemní video

Říkejte mi "rejžo" aneb Jak natočit firemní video

Studie uvádějí, že lidé si pamatují 20 % slyšeného, 30 % viděného, ale až…

Webové vyhledávače jako marketingový nástroj

Webové vyhledávače jako marketingový nástroj

Jednou z nejčastějších stížností majitelů firem je: Dávám spoustu času i…

Přidružený marketing - cesta ke zvýšení on-line prodeje

Článek v rámci předplatného Přidružený marketing - cesta ke zvýšení on-line prodeje

Pokud nabízíte své služby či produkty prostřednictvím internetu, můžete…

Vlastní CRM tým může být pro firmu přínosem

Článek v rámci předplatného Vlastní CRM tým může být pro firmu přínosem

Nefunguje-li CRM projekt tak, jak má, je chyba zpravidla spatřována na…

Základní prvky tiskového prohlášení

Základní prvky tiskového prohlášení

První slova, která by ten, kdo vydává vaše tiskové prohlášení, měl vidět,…

Je CRM skutečně orientováno na zákazníka?

Článek v rámci předplatného Je CRM skutečně orientováno na zákazníka?

CRM bývá v marketingových strategiích uváděno jako nástroj, který…

Výpis 573585 z celkem 618