Zákon o regulaci reklamy popisuje reklamu jako oznámení, předvedení či jiné prezentace, šířené zejména komunikačními médii, mající za cíl podporu podnikatelské…
Důležité soukromí, jen ať nikdo nečumí Soukromí zákazníků se stalo velmi důležitou otázkou nejen v Severní…
Já mám devět kanálů a oni jednou do páru Přístup podniků k vytváření on-line samoobslužných řešení pro komunikaci se…
Úskalí marketingu v reálném čase Na první pohled se zdá, že tzv. real-time marketing, neboli marketing v…
Spam jak zákon káže Prezident Bush právě podepsal federální zákon, který podle některých…
Značky a jejich vizuální podoba Vizuální aspekty značek byly dosud považovány za dekorace vytvořené určitou…
Nejnovější čísla ukazují, že 45 procent e-mailů představuje spam. Denně…
Jen je nechte, ať si stěžují Většina firem pokládá stížnosti zákazníků za primární zdroje celofiremních…
Nábytkový řetězec Ikea právě vyzkoušel inovační přístup k hledání skvělých…
Restrikce a nový marketing Americký Do Not Call Registry a další restrikce zejména v podobě…
Jak se dostat do povědomí veřejnosti v šesti krocích Některé firmy přitahují zákazníky téměř magicky. Netelefonují jim přitom a…
Příprava na rozhovor s médii Rozhovory v médiích jsou důležitou součástí PR kampaní. Úspěch si na nich…