Jak vytvořit leták Ať už prodáváte auto nebo otevíráte novou firmu, letáky jsou jedním z nejlevnějších a zároveň nejefektivnějších způsobů, jak na sebe upoutat pozornost. - Zvolte…
Tři metody k získání kontroly nad značkou Odborníci na reklamu se často obávají, že ztrácejí kontrolu nad svými…
Marketing zaměřený na vyvolání efektu ústního šíření reklamy mezi zákazníky…
Ne všechny marketingové kampaně končí úspěchem. To se stává. Firma plánuje,…
Dnešnímu marketingu vládne autenticita Odborníci na reklamu považovali moderní technologie za své spojence v…
Vliv moderních trendů na marketingové strategie Jakým způsobem ovlivňují technologické pokroky, změny v očekávání zákazníků…
Jak řídit zákaznické e-maily E-mail je zavedený a mezi zákazníky často preferovaný komunikační kanál.…
Marketingové chyby malých firem Byznys je třeba stále sledovat, aby mohl být úspěšný a růst. Řada majitelů…
Prodejní nabídka – 1. část Jednou z nejobtížnějších částí marketingové a prodejní práce je oslovování…
V rámci vícekanálových kampaní firmy často ztrácejí přehled o základních…