Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Tři překážky měření marketingového úspěchu

Marketingoví odborníci čelí při vývoji konzistentních měřících prostředků svých aktivit a výkonnosti třem hlavním překážkám. Jde o procesy a průběh práce,…

Reklama vstupuje i do počítačových her

Článek v rámci předplatného Reklama vstupuje i do počítačových her

V posledních letech se velice rychle rozvíjí oblast reklamy ve virtuálním…

Velký slogan, velké peníze

Článek v rámci předplatného Velký slogan, velké peníze

Firemní slogany jsou velice silné marketingové nástroje. Musejí však být…

Více kanálů, více problémů

Článek v rámci předplatného Více kanálů, více problémů

Zákazníci vyžadují stále flexibilnější způsoby interakcí s firmami. Firmy…

Protože hlemýžď ryje do skla

Protože hlemýžď ryje do skla

Nejúčinnější slovo pro firemní slogan není zdarma, jak si řada zadavatelů…

Olympiáda v marketingové komunikaci

Článek v rámci předplatného Olympiáda v marketingové komunikaci

Olympijské hry jsou sice již delší dobu za námi, z médií k nám však ještě…

Role blogu v marketingu

Článek v rámci předplatného Role blogu v marketingu

Současní představitelé firem si začínají uvědomovat, že po celém světě…

Vytuněný marketing

Vytuněný marketing

Marketingový program je někdy jako staré auto. Nevykazuje již takové…

Češi a direct marketing

Článek v rámci předplatného Češi a direct marketing

Průzkum agentury NFO AISA odhalil, že Češi věnují adresným obchodním…

Úspěch si žádá silná slova

Úspěch si žádá silná slova

Silná slova vyvolávají emoce a vytvářejí vizuální obrazy v myslích čtenářů.…

Abstraktní tvar vítězí

Článek v rámci předplatného Abstraktní tvar vítězí

Logo je zásadní součástí prezentace značky. Při jeho vytváření hrají…

Pět rad pro kreativnější marketing

Článek v rámci předplatného Pět rad pro kreativnější marketing

Marketing si žádá především kreativitu. Článek nabízí pět doporučení, jak…

Budoucí marketingové koncepty

Článek v rámci předplatného Budoucí marketingové koncepty

Z historického hlediska byli marketingoví odborníci vždy vnímáni jako osoby…

Výpis 820832 z celkem 999