Tři překážky měření marketingového úspěchu Marketingoví odborníci čelí při vývoji konzistentních měřících prostředků svých aktivit a výkonnosti třem hlavním překážkám. Jde o procesy a průběh práce,…
Reklama vstupuje i do počítačových her V posledních letech se velice rychle rozvíjí oblast reklamy ve virtuálním…
Velký slogan, velké peníze Firemní slogany jsou velice silné marketingové nástroje. Musejí však být…
Více kanálů, více problémů Zákazníci vyžadují stále flexibilnější způsoby interakcí s firmami. Firmy…
Nejúčinnější slovo pro firemní slogan není zdarma, jak si řada zadavatelů…
Olympiáda v marketingové komunikaci Olympijské hry jsou sice již delší dobu za námi, z médií k nám však ještě…
Role blogu v marketingu Současní představitelé firem si začínají uvědomovat, že po celém světě…
Češi a direct marketing Průzkum agentury NFO AISA odhalil, že Češi věnují adresným obchodním…
Silná slova vyvolávají emoce a vytvářejí vizuální obrazy v myslích čtenářů.…
Abstraktní tvar vítězí Logo je zásadní součástí prezentace značky. Při jeho vytváření hrají…
Pět rad pro kreativnější marketing Marketing si žádá především kreativitu. Článek nabízí pět doporučení, jak…
Budoucí marketingové koncepty Z historického hlediska byli marketingoví odborníci vždy vnímáni jako osoby…