 Jak na písemnou komunikaci se zákazníky
   Jak na písemnou komunikaci se zákazníky  Při písemné komunikaci se zákazníky vždy dbejte na komfort čtení. Jde především o to, oslovit správného člověka, jasně formulovat, o co jde, a také zaujmout čtenáře…
 
    E-mail bez obchodního sdělení - Má to smysl?
   E-mail bez obchodního sdělení - Má to smysl?  Firmy často zvažují, zda má smysl rozesílat občas zákazníkům e-maily jen…
 
    Osm kroků k efektivní uvítací zprávě
   Osm kroků k efektivní uvítací zprávě  První e-mail zaslaný potenciálnímu zákazníkovi je velice důležitý. Měl by…
 
   Jakožto B-to-B marketér můžete udělat řadu věcí, abyste zvýšili…
 
    Pomalá odezva na e-maily odrazuje zákazníky
   Pomalá odezva na e-maily odrazuje zákazníky  Pomalé odpovídání na e-maily může výrazně poškodit firmy. Ukázal to výzkum…
 
    Lekce e-mailové etiky
   Lekce e-mailové etiky  E-mail je jedním z nejdůležitějších prostředků interní i externí komunikace…
 
    Kolik e-mailů je příliš?
   Kolik e-mailů je příliš?  Některé firmy rozesílají i několik reklamních e-mailů denně. To však brzy…
 
    Proč zákazníci neodpovídají na e-maily?
   Proč zákazníci neodpovídají na e-maily?  Pokud pozorujete, že klesá počet odpovědí na vaše reklamní e-maily, je čas…
 
    Jak na efektivní e-mailový marketing
   Jak na efektivní e-mailový marketing  Pouze e-mail, který si získá respekt příjemce může uzavírat obchody. Při…
 
   Fámy o zániku e-mailového marketingu se nepotvrdily. Analytik společnosti…
 
    Reklamní e-mail jako ze škatulky
   Reklamní e-mail jako ze škatulky  Oblast e-mailového marketingu se stala bitevním polem. Zprávy se musejí…
 
    Chce to strategii
   Chce to strategii  O e-mailovém marketingu se v současné době neustále hovoří. Řada firem se…