Dát či nedat slevu? Zeptejte se sami sebe na tyto 4 otázky Sleva. Magické slovo, na které český zákazník velmi slyší. Běžná praxe u stálých zákazníků a ještě běžnější praxe u těch nových. Slevy hýbou světem obchodu a tvoří…
Hromadné e-maily nemusí skončit v koši E-mail je jedinečným způsobem marketingu a prodeje, protože je zdarma a…
Když se klient zajímá jenom o cenu aneb český problém číslo 1 Víceméně u všech klientů hraje cena zcela zásadní roli v rozhodování o…
Řiďte se podle těchto 10 zásad a získejte respekt lidí kolem sebe Přejete si, aby si vás lidé vážili? Chcete, aby je zajímal váš názor a…
Nezájem, obecnost, přednáška: Jak by nemělo vypadat školení prodejců Školení zaměstnanců obchodních oddělení může být výbornou investicí…
Jak přesvědčit klienty, aby opustili konkurenci a přešli k vaší společnosti Typická prodejní situace nastává, když prodejce nabízí produkt někomu, kdo…
Co dělat, když klient říká: "Je to moc drahé"? Námitka na výši ceny je stará jako prodej sám. Dnes ale známe hned několik…
7 smrtelných hříchů prodeje Ruku na srdce prodejci nemají obecně příliš dobrou pověst. Lidé si pod…
Využijte v prodeji svých silných stránek I když existuje řada obecně platných zásad o tom, co by prodejce nikdy…
Jak více prodávat na základě doporučení Doporučení je jeden z nejlepších způsobů, jak získat kontakt na nového…
Odhalte klientův příběh a zvyšte své šance na prodej Prodejci často chápou prodejní proces jako cestu od bodu A do bodu B. Bod A…
Odmítl vás klient? Nevzdávejte se Nezáleží na tom, jak dobrý jste prodejce, jak inovativní produkt nabízíte…
7 otázek, na které se vás potenciální zákazník bojí zeptat Z pohledu zákazníka má schůzka s obchodím zástupcem jasný úkol představení…