Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 4 kroky k úspěšnému jednání s nejvyššími představiteli firem

Profesionální prodejce by měl ve svých snahách cílit vždy na co možná nejvýše postavené zástupce firem s co největšími rozhodovacími pravomocemi. Sejít se s řediteli…

Mgr. Matěj Moravec, Foreign Trade Manager, ABF a.s.

Článek v rámci předplatného Jak maximálně využít potenciál účasti na veletrhu

Z pohledu vystavujících firem jsou veletrhy akce s jedinečnou koncentrací…

Článek v rámci předplatného Zapůsobte na emoční vnímání zákazníků

Když se zamyslíme, díky čemu klienti uzavírají obchody, obyčejně nás…

Článek v rámci předplatného 9 tipů, jak být produktivnější

Bohužel pro mnoho z nás, den má pouze 24 hodin. Přesto, že den je stejně…

Chcete více prodávat? Změňte radikálně svůj způsob myšlení

Článek v rámci předplatného Chcete více prodávat? Změňte radikálně svůj způsob myšlení

Velká část úspěchu prodejce je v jeho přístupu a způsobu myšlení. Úspěšný…

Článek v rámci předplatného Tipy, jak maximálně využít potenciál sítě LinkedIn

Vzhledem k tomu, že prodej (a obchod obecně) je z velké části o známostech…

 Radek Černý, konzultant, poradce a trenér v oblasti prodeje

Jak získat nového zákazníka (3/3)

V předchozích dílech článku jsme se dozvěděli, jak vhodně zacílit a jak se…

Článek v rámci předplatného Jak (ne)mluvit s klienty o konkurenci

Jak mluvit s potenciálními klienty o vaší konkurenci? Má smysl ji před…

Článek v rámci předplatného 6 nejčastějších chyb při obchodní schůzce

Ne vždy lze uzavřít obchod a často prostě neexistuje průsečík mezi nabídkou…

Článek v rámci předplatného Co dělat, když potenciální klient řekne: "Chci si to rozmyslet."

Často tak končí mnoho obchodních a prodejních schůzek nebo telefonních…

 Radek Černý, konzultant, poradce a trenér v oblasti prodeje

Jak získat nového zákazníka (2/3)

Z prvního dílu článku již víme, že proces získání nového zákazníka (…

Článek v rámci předplatného Základy obchodní etikety

Prodej a obchod obecně jsou o známostech, osobních sympatiích a o…

Článek v rámci předplatného 4 typy potenciálních klientů, se kterými neztrácejte čas

Schopnost využívat čas efektivně je nejenom o organizaci času a o rychlosti…

Výpis 11841196 z celkem 1915