3 tipy, jak na konci obchodní schůzky přejít k podpisu smlouvy Podpis smlouvy, prodej, předání zboží, závazná objednávka. Ať už pracujete v jakémkoliv oboru a úspěšně ukončený prodej u vás vypadá jakkoliv, při prodejní schůzce…
"Bylo nebylo" aneb jak při prodeji vyprávět příběhy o úspěchu Ať se pohybujete v B2C nebo v B2B sféře, začlenění vhodného názorného…
4 nejčastější požadavky nákupčích v B2B sféře Změny v chování a prioritách klientů se projevují jak v B2B, tak i v B2C…
Chcete prodávat více? Získejte čas tím, že urychlíte neúspěšné prodeje Faktor času hraje v prodeji zásadní roli. Úspěšný obchodník si jej musí…
4 důvody, proč se lidé bojí udělat změnu, a jak je překonat Během své práce víceméně každý prodejce v kterémkoliv oboru naráží na…
Jak se vyhnout nejčastější chybě při jednání o ceně Znáte nejčastější chybu, kterou prodejci dělají při dojednávání cen…
Víte, jak si stojíte? 3 základní způsoby měření výkonnosti prodejce Být úspěšným prodejcem v sobě obnáší neustále auditovat vlastní aktivity a…
10 zvyků, díky kterým budete působit profesionálně Co přesně znamená být profesionální? Základním předpokladem je velmi dobrá…
Přestaňte se stresovat aneb 7 způsobů, jak čelit psychickému napětí Stres si nevybírá mohou mu čelit zaměstnanci i jejich zaměstnavatelé,…
Druhá šance: Jak znovu zkontaktovat klienta, který vás dříve odmítl Studnice nových kontaktů a nových potenciálních zákazníků se může zdát…
Naučil jsem se hodně opakovat a dělat sumáře v průběhu schůzek. Tak se…
Specifika bohaté klientely: Prodej a zákaznický servis Jednání s movitými klienty často prodejce znervózňuje. Ať už se pohybujete…
4 nejčastější výmluvy prodejců, které jim brání v práci Prodej může být stresujícím zaměstnáním. Téměř každý prodejce je alespoň…