Výhody delšího prodejního cyklu aneb Proč si dát s prodejem na čas Čím kratší dobu trvá prodejní cyklus od okamžiku prvního kontaktu s klientem k okamžiku podpisu smlouvy, tím lépe. Alespoň to je obecně rozšířené a uznávané…
Dneska ráno jsem se naučil další věc. Je dobré chovat se ke klientům…
Rizika, která plynou z příliš dlouhé prodejní praxe Prakticky ve všech oborech lidské činnosti i profesního uplatnění platí, že…
4 kroky ke zlepšení vnímání vaší značky zákazníky Mezi tím, jak vnímáte vaši značku vy a tím, jak ji vidí vaši zákazníci,…
Prodávejte více: 3 tipy pro malé a začínající podniky Pracovat pro malé podniky, které nemají k dispozici velké finanční…
Základní kameny úspěšného prodejního týmu Vytvoření kvalitního týmu je základem úspěšného prodeje. Ne každý člověk se…
15 každodenních zvyků, které dělají dobrého obchodníka Do práce chodí denně miliony lidí, ale poměrně velká část z nich nepodává…
Několik vět, díky kterým budete oblíbenější mezi kolegy Zjednodušeně se dá říci, že prodej není o ničem jiném než o práci s lidmi.…
6 frází, díky kterým budete více prodávat První schůzka s klientem zpravidla rozhodne, jestli od vás zákazník koupí…
Co dělat během prodejní okurkové sezony Každá oblast obchodu má svou okurkovou sezonu. Každý prodejce v průběhu…
4 tipy, jak mít prodejní proces pod kontrolou Mnoho prodejů skončí tím, že je prodejce požádán, aby zaslal nabídku e-…
Bilingvní prodejce aneb Jak překládat hatmatilku výrobce koncovému zákazníkovi Práce prodejce do velké míry spočívá v mediaci mezi výrobcem či…
Jak vydělat prodejem velké peníze? Práce nás může bavit, můžeme se v ní učit novým věcem, může být pro nás…