Tradiční metody zjišťování spokojenosti zákazníků zahrnují pravidelné průzkumy po telefonu, prostřednictvím pošty, internetových stránek nebo e-mailu. Problém těchto…
Je lepší soustředit se na specifické zákazníky, nebo považovat za…
Řízení vztahů se zákazníky (CRM) má bouřlivou historii. Slibovalo firmám…
Den v životě obchodníka může být plný radosti a úspěchu, stejně tak jako…
Řízení projektů není jen věcí plnění úkolů, které je třeba plnit. Jde o…
Firmy usilují o to, udělat z člověka, který si prvně zakoupil jejich…
Uspořádat prodejní prezentaci je jedna věc. Uspořádat ji ale bez…
Projektoví manažeři jsou ústředním bodem pro zákazníky a závisí na nich…
Pouze e-mail, který si získá respekt příjemce může uzavírat obchody. Při…
Návrhy přeplněné konzultantskou hantýrkou dokáží odlákat vaše klienty ke…
Nedostatek motivace a morálky představuje problém mnoha zákaznických…
Na poradách se neustále zdůrazňuje důležitost soustředění na zákazníka.…
Pravděpodobně jste si již někdy říkali, že zákazník nemusí mít vždy pravdu…