Marketing - zprávy z HR

Nebojte se prodávat

Výborný profesionál, ale špatný prodejce – to je typický příklad mnoha podnikatelů. Není ale důvod b&…

Jak zajistit, aby obhájci značky byli více slyšet?

Článek v rámci předplatného Jak zajistit, aby obhájci značky byli více slyšet?

Někdy se jim říká obhájci, jindy velvyslanci. Zkr&…

Článek v rámci předplatného Pravdy a mýty o dokončení prodeje

Portál BusinessBrief vysvětluje mýty, které se t&…

Článek v rámci předplatného Jak se dostat k tomu, kdo rozhoduje

Když už překonáte všechny bariéry v podobě recepčn&…

7 způsobů, jak přijít o zakázku

Existuje mnoho výmluv, proč se obchod nezdařil. Kromě toho existuje…

Jak vybudovat loajalitu zákazníků

Článek v rámci předplatného Jak vybudovat loajalitu zákazníků

Zákaznická loajalita je klíčem k ziskovosti. Jde…

Jak funguje mozek zákazníka

Článek v rámci předplatného Jak funguje mozek zákazníka

Často opomíjeným aspektem během prodeje je mozek zá…

Studie: 7 věcí, které zákazníci čekají od prodejců

Článek v rámci předplatného Studie: 7 věcí, které zákazníci čekají od prodejců

Studie HR Chally Group zkoumala chování zákazn&…

Katastrofy v práci prodejců a jak jim předcházet

Katastrofy v práci prodejců a jak jim předcházet

Australský portál SmartCompany požádal 5…

Z průměrného prodejce tím nejlepším

Článek v rámci předplatného Z průměrného prodejce tím nejlepším

Špatný prodejce je takový, který umí…

Jak zlepšit mobilní marketingovou komunikaci

Článek v rámci předplatného Jak zlepšit mobilní marketingovou komunikaci

Prodej mobilních telefonů vzrostl v roce 2011 o 181 % proti roku…

Úspěch v prodeji souvisí se způsobem myšlení

Článek v rámci předplatného Úspěch v prodeji souvisí se způsobem myšlení

Zvýšení výkonu prodejce je často jen otá…

12 pravidel úspěšného uzavření obchodu

Prodej je vlastně hra a jako každá má i svá pravidla.…

Výpis 16261638 z celkem 1939