Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Obchodní myšlení: Před a po změně

Někdy je nutné přeprogramovat to, jak o přemýšlíte o obchodu zvláště pokud vaše výsledky dlouhodobě nejsou na úrovni, kde si myslíte, že by být měly. Znamená to, že…

Článek v rámci předplatného Jak si říct o zvýšení platu

Když chcete být úspěšní s žádostí o zvýšení platu, je důležité uvažovat i o…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Nikdy neházej flintu do žita

Jel jsem na další schůzku. Jelikož jsme se s panem P. domluvili na tom,…

Článek v rámci předplatného Průvodce stolováním spojeným s networkingem

Jídlo, které je spojeno s networkingovým záměrem, není pouhým útěkem z…

Věrnost zákazníka je základ

Spousta prodejců a společností používá během snahy o zaujmutí klienta stále…

Článek v rámci předplatného Zlepšete svou prodejní taktiku v sedmi jednoduchých krocích

Základem úspěchu je umět dobře prodat své produkty. Server allbusiness.com…

Udržte si své "staré" klienty

Získávání nových klientů se vám většinou prodraží. Dlouhodobý klient navíc…

Článek v rámci předplatného Jak získat důvěru během telefonátu

Přípravy, které učiníte předtím, než vytočíte klientovo číslo, nejsou to…

Rovnováha pracovního a osobního života? Radši harmonii

Skoro každý profesionální obchodník se snaží o to, aby byl jeho život…

Článek v rámci předplatného Jak na cold calling?

Cold call, neboli první telefonický kontakt s potenciálním zákazníkem, může…

Článek v rámci předplatného Obchodníci myslí jen na sebe... nebo ne?

Ve svém článku na webu sellingprof.com se Kendra Leeová, přední americká…

Článek v rámci předplatného Nácvik rolí pro obchodní jednání

Všichni jsme, alespoň do jisté míry, herci. A obzvláště v oblasti obchodu…

Článek v rámci předplatného Jak jednat se zákazníkem, který nereaguje

Jde o věčnou otázku každého, kdo prodává. Potenciální klient nezvedá…

Výpis 92104 z celkem 395