Marketing - zprávy z HR

Otázky zaměřené na zjištění potřeb zákazníka

Dnes jsem dostal víc do krve jednu dovednost, jež se týká zjišťování potřeb. Po dnešní první schůzce jsem seděl v autě, nadšený z toho, že se mi podařila schůzka s …

Jak přicházet k novým zákazníkům

Pro mnoho firem je úspěšné oslovování nových zákazníků otázkou existence.…

Udělejte klientovi nabídku, kterou prostě neodmítne

Znáte tu klasickou pohádku o rostoucí firmě a jejích úspěších? Přesně…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Základ obchodování - vybudované porozumění

Zdravím Tě. Dneska jsem se vrátil domů a mám skvělý pocit z odvedené práce,…

Můj produkt nikoho nezajímá. Co teď?

Probuzení počátečního zájmu v zákazníkovi je alfou i omegou celé…

Článek v rámci předplatného Základy úspešného prodeje pro začátečníky

Ne všichni se rodí dobrými prodejci. Naopak ti, kteří mohou nabídnout…

Článek v rámci předplatného Jak získat více obchodních tipů

Kde získáte nejlepší příležitost setkat se s možným budoucím klientem?…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Příběhy obchodování

Vítám Tě u čtení následujících článků, které se věnují prodeji. Jedná se o…

Článek v rámci předplatného Jak efektivně nalézt potenciální klienty

Snahy o získávání nových klientů selhávají z důvodů, které se nemění už…

Na co se zaměřit při prodeji vedoucím pracovníkům

Není prodej jako prodej. Orientace na běžného spotřebitele vyžaduje zcela…

Článek v rámci předplatného Jak poznat obchod, který neuzavřete

Neplýtvejte časem nad mrtvým obchodem, když se můžete věnovat jiným…

Kudy vede cesta k získání klíčového klienta?

Udržet si spokojeného partnera stojí pětkrát méně než získání nového. To je…

Kdy je lepší zbavit se nespokojeného zákazníka?

Snad každá marketingová příručka proklamuje, že v dnešní moderní ekonomice…

Výpis 118130 z celkem 395