Marketing – HR news

Článek v rámci předplatného 4 rules for creating a successful loyalty programme

As the EyesOnSales server informs, the Starbucks chain recently launched a massive media campaign promoting its new loyalty programme. In this respect, Starbucks is,…

Článek v rámci předplatného 3 things you should not say during a sales phone call

The introductory sentence of your phone conversation with a prospect is the…

Článek v rámci předplatného 4 steps towards a trouble-free relationship with your client

Similar to interpersonal relationships, the interaction between a…

Článek v rámci předplatného 3 tips on building client communities

Building a clientele which is willing ceaselessly to interact with the…

Článek v rámci předplatného 8 tips on how to increase client satisfaction

Last month, the British server CallCentreHelper published an interesting…

Článek v rámci předplatného 6 tips on how to apologize to a client with grace

Everyone makes mistakes sometimes. Even though we do our best, from time to…

Článek v rámci předplatného Is the client profitable or not?

By definition, the aim of any enterprise and any company is to find the…

Článek v rámci předplatného Excellent customer service and creating a quality brand

There is a term in English that has started to be used by professionals in…

Článek v rámci předplatného Meet the typical client of the near future

Society keeps changing. Marketers, salespeople and customer service…

Článek v rámci předplatného 5 ways to successfully handle the unreasonable requirements of a demanding client

Fortunately, the saying The customer is always right is not true if it…

Článek v rámci předplatného How to ensure customer loyalty

In the uncompromising competition which exists in virtually all fields of…

Článek v rámci předplatného Call center: How to solve a customer problem during the first call

When clients call customer service, the help desk or the customer…

Článek v rámci předplatného How to respond to negative online customer reviews

Forbes.com has recently informed its readers that 90% of customers say that…

Listing 274 to 286 out of 450