Marketing – HR news

Článek v rámci předplatného Artificial Intelligence and Customer Retention: Where to begin?

Statistics show that acquiring a new customer can be five to twenty-five times more expensive than trying to keep an existing client. More importantly, improving…

Článek v rámci předplatného CRM in 2020: Which three trends should you follow?

The dawn of a new decade always gives us the opportunity to evaluate the…

Článek v rámci předplatného How to close a deal with a client remotely even in uncertain times

In the area of ​​sales and negotiations, uncertainty and fear have spread…

Článek v rámci předplatného How to set up live chat for your B2B customers

More and more companies are using live chat to communicate regularly with…

Článek v rámci předplatného Stay connected while working remotely - try Google Hangouts

You may be familiar with Google products. Its search engine processes over…

Článek v rámci předplatného Several tips on how to deal with angry clients

Communication with angry and dissatisfied clients is one of the most…

Článek v rámci předplatného B2C trends that your company must start to follow and implement

B2C business has changed in the past several years significantly due to…

Článek v rámci předplatného Let a client go without damaging your company's PR

Every salesperson must be able to admit to making a mistake, for instance,…

Článek v rámci předplatného 5 habits of salespeople who have loyal clients

Having loyal clients who bring long-term profit, and not having to…

Článek v rámci předplatného Five customer service mistakes that make clients angry

Customer service is sometimes like slacklining. You can do everything well…

Článek v rámci předplatného Four tips on how to relate to clients better

In customer service, the ability of company representatives to empathize…

Článek v rámci předplatného 4 ways of exceeding the client's expectations in customer service

Customer service is often the key factor that is essential in how customers…

Článek v rámci předplatného How to achieve exceptional customer service (2/2)

If you want your customers to be happy, you should focus on how you treat…

Listing 66 to 78 out of 431