Marketing – HR news

Článek v rámci předplatného How to achieve exceptional customer service (1/2)

Customer service professionals should be trained and coached to become proficient in the following customer service techniques.

Článek v rámci předplatného How can you increase client loyalty without a loyalty program?

A classic way of increasing client loyalty is a loyalty program that makes…

Článek v rámci předplatného 5 points that require customary service and business department to cooperate

In some companies, customer service is provided directly by salespeople; in…

Článek v rámci předplatného Six steps to having loyal clients

Client retention, i.e. keeping customers, is one of the most efficient ways…

Článek v rámci předplatného How to reject a client's excessive requests without losing them

There are clients who, if you complied with everything they ask for, would…

Článek v rámci předplatného Loyalty program for your clients: What you should and should not do

Creating a loyalty program can greatly boost client retention and loyalty.…

Článek v rámci předplatného Basic rules of telephone sales

Are you new to sales? Do you have little or no experience? To a certain…

Článek v rámci předplatného 10 customer service statistics you should know

We all know that customer service is crucial for clients and their…

Článek v rámci předplatného 9 tips for cutting the average duration of one phone call in a contact centre

The Average Handling Time (AHT) is a term that refers to the average…

Článek v rámci předplatného Five steps towards setting up an efficient customer care system

Customer service is one of the keystones of a successful and efficient…

Článek v rámci předplatného How can you detect whether a client is profitable or not?

When it comes to clientele, there is a general 20-80 rule, which means that…

Článek v rámci předplatného How to achieve a better experience for clients with your customer service

Customer service is the front line where your clients most often meet the…

Článek v rámci předplatného Three signs that your customer service system isn't working well

Sufficient attention must be paid to client service, because an…

Listing 79 to 91 out of 431